|
K: Minidsp 2x4 og en UMIK-1 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Random_Hero ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 297 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-August-2016 kl. 16:39 |
|
Som emne.
skriv gerne en privatbesked og rensten finder vi sikkert ud af :)
|
||
![]() |
||
chili55 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-August-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
har et ubrugt sæt som er ca. 1 år gammelt. Købt i danmark og har kvittering. Hvad tænker du af pris.
Mvh. Jørgen |
||
![]() |
||
Random_Hero ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 297 |
|
PB sendt.
|
||
![]() |
||
|
Søger stadig.
|
||
![]() |
||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
|
Jeg har en minidsp 2x4 i overskud.
|
||
.....
|
||
![]() |
||
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
|
Har sendt en pb
Redigeret af stillersen - 22-August-2016 kl. 17:58 |
||
![]() |
||
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
|
.
Redigeret af stillersen - 22-August-2016 kl. 17:59 |
||
![]() |
||
|
kan du ikke gå et andet sted hen med din dårlige stil! evt. oprette din egen købes tråd istedet for at blande dig i min
![]() |
||
![]() |
||
|
Jo det kan jeg godt.
Men har du ikke afvist den første mand der har henvendt sig siden du stadig søger? :) |
||
![]() |
||
|
jow det har jeg, men det fremgår jo ikke af dine indlæg hvem du henvender dig til (heller ikke efter du har redigeret dem flere gange). her kunne du evt. bare have sendt chili55 en besked selv! hans profil er her: http://forum.recordere.dk/member_profile.asp?PF=34791 hvor du kan sende ham en besked, istedet for at forpure min tråd
![]() |
||
![]() |
||
|
Så slap da af. De 2 post herinde var en fejl, de skulle haft været sendt som PB. Jeg klokkede bare i det med telefonen. God dag
![]() |
||
![]() |
||
|
Er helt rolig
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |