|  | 
| Vende lærred dug rigtigt ? | 
| Besvar   | 
| Forfatter | |
| Auditom   Ny bruger   Oprettet: 17-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Emne: Vende lærred dug rigtigt ? Sendt: 23-August-2016 kl. 11:00 | 
| 
   Virker begge sider af et lærred egenligt lige godt ? Har haft samlet og ophængt et lækkert lærred fra MultiBrackets hjemme i biografen, men jeg synes at hvide elementer i div. film på lærredet har en tendens til at se ret støvede ud? Jeg kunne ikke se eller føle forskel på siderne da jeg samlede det men er kommet i tanke om det nu... Anyone ? | |
|  | |
| Mefisto   Guld medlem   Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1727 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 23-August-2016 kl. 11:43 | 
| 
   Der er normalt en forside og en bagside, så prøv at vende det. Det kan da være at du har fået samlet det forkert.
    | |
|  | |
| Auditom   Ny bruger   Oprettet: 17-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 23-August-2016 kl. 20:22 | 
| 
   Hmmm, det er jo heldigvis nemt lige at vende rammen med lærredet, så det er da forholdshvis nemt at teste ;o) Tak for svaret!
    | |
|  | |
| jacobe   Guld medlem     Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1870 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 12-September-2016 kl. 18:42 | 
| 
   Nå - ser det bedre ud nu?? :) | |
| 
     Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!  Se vores hyggelige hjemmebiograf :) | |
|  | |
| Auditom   Ny bruger   Oprettet: 17-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 12-September-2016 kl. 18:51 | 
| 
   Ikke endnu. Har en dreng på 7 måneder så der er lidt lange udsigter for at pille ned og vende     | |
|  | |
| Besvar   | |
| Skift forum | Forum-tilladelser  Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |