|
S: Apple Watch 42mm m. Milanese Loop |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sdky ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-December-2015 Status: Offline Point: 32 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-August-2016 kl. 07:45 |
Hej,
Jeg sælger mit Apple Watch 42mm med en sort læderrem og milanese loop metalrem. Uret fremstår helt nyt uden ridser, der er få ridser på milanese loop meltalrem lukke delen, kan ses på billedet. Kvittering og æske haves. Se http://www.dba.dk/unisexur-apple-watch-42mm/id-1026963915/ Pris. 3500,- Kan afhentes i Glostrup eller Smørum.
Redigeret af sdky - 29-August-2016 kl. 07:58 |
|
![]() |
|
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er simpelthen for træt til at klikke på et link.
Så jeg stiller spørgsmålet her. Hvor henne i Danmark Og hvad er prisen. |
|
![]() |
|
9els1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2004 Sted: Odder, Danmark Status: Offline Point: 389 |
Jeg er fyldt med overskud i dag, så jeg har simpelthen klikket på linket og har både fundet ud af at det står til kr. 4000,- og at sælger bor i Glostrup
![]() |
|
![]() |
|
sdky ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-December-2015 Status: Offline Point: 32 |
Beklager jeg ikke fik skrevet pris og hvor i landet jeg var ind i tråden, tak for hjælpen 9els1 :)
Altid dejligt med en masse overskud!
|
|
![]() |
|
Ny pris, 3500kr.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |