recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - KØBES: MKsound højtalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

KØBES: MKsound højtalere

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mathiasdela Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Januar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mathiasdela Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: KØBES: MKsound højtalere
    Sendt: 28-August-2016 kl. 08:59
Hej Rec! 

Skal have opgraderet mit surround i stuen og søger derfor MKsound, som min opgradering.

Jeg har interesse i 750'erne samt 950'erne! både LCR og SUR! 

Smid en besked herunder eller privat med hvad i har, så ser vi om vi ikke kan finde en løsning. 

Gerne i Nordjylland/Midtjylland, men intet krav. 

//Mathias 
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 1333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2016 kl. 11:50
der er en del på dba...
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mathiasdela Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2016 kl. 14:23
Der er lidt, men der er intet komplet 750 eller 950 sæt, eller nogle sur95t eller lignende uden fejl. 

Der er 750 & 950 ved 4 stk samt 3 stk. men nu spørger jeg herinde, hvis nogle har! 
Til top
chewie1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-November-2010
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chewie1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2016 kl. 14:47
Hej

Jeg har nogle m&k højtalere som jeg overvejer at sælge, hvis det har interesse så sig til.

3 * MPS-2550
2 * MPS-2575
2 * MPS-1625

MVH

Chewie1
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mathiasdela Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2016 kl. 16:40
Hep hey chewy,, 

Har du nogle billeder samt en ønsket pris? 
Til top
chewie1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chewie1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2016 kl. 17:44
Hej

Har sendt dig en mail

mvh

chewie1
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mathiasdela Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2016 kl. 19:15
Hej chewie,

Fint sæt og en ok pris,
Jeg vil lige overveje det, grundet størrelsen, når det er 7 højtalere
Til top
chewie1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér chewie1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2016 kl. 19:49
Hej

Det er helt i orden, du skriver bare

MVH

Chewie
Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2016 kl. 02:07
Nu har du sms'et med mig i snart 3 uger og vi har en aftale torsdag.
Den er måske aflyst?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mathiasdela Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2016 kl. 05:44
J. Nej, den er ikke aflyst! Jeg kommer stadig over til dig på torsdag, men i tilfældet af, at jeg kun køber noget af dit, har jeg stadig brug for andet!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu