|
Vurdering af MKSound MX-350MKII |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Grymok ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2013 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 340 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-September-2016 kl. 21:09 |
Hej Recordere
Jeg har sådan en lækker subwoofer som er købt ved TapeConnection i Århus tilbage i 2013. Den står uden ridser eller andre former for kosmetiske defekter. Jeg ved ikke hvor meget jeg skal beskrive den, går ud fra de fleste her i forummet kender godt til denne vældig potente subwoofer :) Hvad vil i tro sådan en vil kunne sælges for i dag?
|
|
![]() |
|
Ole_M ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 417 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Uden garanti........gammel dreng.......5-7k Solgte selv mine for 7k stk for over 2 år siden
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Jeg fik lidt mere for mine.
Vil tro du kan få 7500-8500 alt efter om der står en og mangler en. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
Jeg har næsten lige solgt 2 stk. Prisen jeg fik var 7000 stykket, og til den pris får man meget subwoofer i mine øre/øjne.
|
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Så vidt jeg husker var de til sidst til salg for 6000,- stykket. Gik de for overbud?
|
|
![]() |
|
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
De blev solgt som pakke med andet udstyr incl. transport for 7000,-, jeg har gratis transport så for mig var det = 7000,-
Så lad os sige jeg fik et sted mellen 6250-6500 hvis fagt skulle trækkes fra. Hvilket også er en fair salgs pris, for 6500 får man meget sub for pengene, men sælger kan jo sætte til han selv ønsker, men en rette snor kunne være mellem 6000-7000. Redigeret af DVDO - 11-September-2016 kl. 19:47 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |