|
Gives væk: 2xSqueezebox duet + remotes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pongman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-September-2016 kl. 14:33 |
2 Squeezebox duet
Der følger også remote med til begge to hvis det ønskes, den ene har dog fået nogen maler pletter. Har dog selv altid brugt min telefon som fjernbetjening. Befinder sig i 2300 Kbh s Gratis ved afhentning. Kan sende hvis modtager betaler porto.
Redigeret af Pongman - 13-September-2016 kl. 23:24 |
|
![]() |
|
Pongman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump
|
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
Dem kan jeg da godt bruge, hvad løber portoen op i ? |
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
Fint, jeg finder lige ud af det når jeg kommer hjem.
Men regner med små 100 kr
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
Jeg kunne også bruge én af dem - kan afhente...
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
PHH ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2016 Status: Offline Point: 55 |
Henter gerne begge
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
Det gør jeg også - men nu ville jeg være flink, så den anden person kunne få en også
![]() |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
God stil i den her tråd
![]() |
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
De er begge afhentet her til aften :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |