|
S: DIY projekt. Aksler og motorer til lærred. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-September-2016 kl. 16:41 |
Hej
Nogen herinde der kunne være interesseret i 2x Somfy motorer og 2x aksler til samme (2x~3m) Planen var at lave en skjult lærredvæg der skulle dække hele den ene side af min stue med mørklægning og lærred. Jeg får dog ikke gjort alvor af projektet og derfor vil jeg høre om andre herinde kunne være interesseret. Jeg tænker pakken er en 1000,- mand værd. Det kan sikkert fragtes med fragtmand. MVH BS Redigeret af Bschmidt - 11-September-2016 kl. 16:41 |
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Indeholder pakken alt hvad man skal bruge for at kunne bygge et CIH lærred? Eller skal man ud og anskaffe flere læse stumper? :-)
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Pakken indeholder 2 motorer og 2 aksler. Der er ikke andet med. Jeg skriver pakke for at beskrive varerne som en samlet mængde det er ikke en "pakke" købt til dette projekt som sådan. Der skal påregner nogen tilpasning og egen konstruktion. Det skal siges at alle ting er brugte men i god stand.
MVH BS |
|
![]() |
|
submaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 471 |
Hvilke somfy motorere er det?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |