recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: DIY projekt. Aksler og motorer til lærred.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: DIY projekt. Aksler og motorer til lærred.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: DIY projekt. Aksler og motorer til lærred.
    Sendt: 11-September-2016 kl. 16:41
Hej

Nogen herinde der kunne være interesseret i 2x Somfy motorer og 2x aksler til samme (2x~3m)

Planen var at lave en skjult lærredvæg der skulle dække hele den ene side af min stue med mørklægning og lærred. Jeg får dog ikke gjort alvor af projektet og derfor vil jeg høre om andre herinde kunne være interesseret.

Jeg tænker pakken er en 1000,- mand værd.

Det kan sikkert fragtes med fragtmand.

MVH BS

Redigeret af Bschmidt - 11-September-2016 kl. 16:41
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 14-Juli-2011
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2016 kl. 18:00
Indeholder pakken alt hvad man skal bruge for at kunne bygge et CIH lærred? Eller skal man ud og anskaffe flere læse stumper? :-)
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2016 kl. 18:09
Pakken indeholder 2 motorer og 2 aksler. Der er ikke andet med. Jeg skriver pakke for at beskrive varerne som en samlet mængde det er ikke en "pakke" købt til dette projekt som sådan. Der skal påregner nogen tilpasning og egen konstruktion. Det skal siges at alle ting er brugte men i god stand.

MVH BS
Til top
submaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Oktober-2007
Sted: Denmark
Point: 471
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér submaniac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2016 kl. 09:03
Hvilke somfy motorere er det?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu