recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - stiller jeg bare for høje krav
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketstiller jeg bare for høje krav

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
den myos Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 85
Direkte link til dette indlæg Emne: stiller jeg bare for høje krav
    Sendt: 01-September-2006 kl. 18:47
Jeg har lige brugt det meste af eftermiddagen, på at kigge på en eventuelt nyt tv.
Har været ned i byens samtlige tv/radio bikse, men synes alle fladskærme er lige dårlige at se på.
lige meget, om det var et til 10k eller 30k, så er kvaliten lige dårlig.
uskarp, langsom opdatering, grynet, osv. selvfølge er de gode hvis man sidder 5 m væk men hvor mange gør det.
Og dem der viser fabrikantens egen reklame film, er selvfølge super lækkre at kigge på.
Men dem der bare hvis almenelige tv eller dvd, er forfærtelig at kigge på.
Er det mig der er helt galt på den, eller er de tv/radio bikse bare utroligt dårlig til at sætte tv op.

Til top
martin2003 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-Maj-2006
Point: 44
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2006 kl. 19:13

Oprindeligt skrevet af den myos den myos skrev:

Jeg har lige brugt det meste af eftermiddagen, på at kigge på en eventuelt nyt tv.
Har været ned i byens samtlige tv/radio bikse, men synes alle fladskærme er lige dårlige at se på.
lige meget, om det var et til 10k eller 30k, så er kvaliten lige dårlig.
uskarp, langsom opdatering, grynet, osv. selvfølge er de gode hvis man sidder 5 m væk men hvor mange gør det.
Og dem der viser fabrikantens egen reklame film, er selvfølge super lækkre at kigge på.
Men dem der bare hvis almenelige tv eller dvd, er forfærtelig at kigge på.
Er det mig der er helt galt på den, eller er de tv/radio bikse bare utroligt dårlig til at sætte tv op.

Hej.

Normalt gør jeg ligesom dig, bruger UFATTELIGT lang tid på at købe teknik, det gør jeg stadigt når det handler om FOTO-og VIDEO-kameraer, men når det handler om DVD-recordere og Fladskærms-TV benytter jeg mig af recordere.dk. Jeg købte et Philips 37" 37pf9731 UDEN AT HAVE SET DET, og det "tør" jeg kun fordi der er masser af kompetente personer herinde, og det viste sig også at være et ufatteligt flot TV, hvor selv tv-signalet efterbehandles så det ikke kan skelnes fra DVD-afspilning. Det eneste du skal bruge butikkerne til er at vurdere størrelse i tommer og den evige religionskrig Plasma vs. LCD. Efter flere diskussioner herinde er jeg nået til den overbevisning at man ikke kan sige at et Plasma-TV er bedre eller dårligere end et LCD-TV da gengivelsen er forskellig, men hvis du skal tilslutte en PC eller XBOX (el. lign.) så gå efter LCD, da plasma har svært ved at gengive et PC-signal. Omvendt hvis du forelsker dig i et mega-stort TV, så vil et 50" plasma-TV være fint, da LCD ikke endnu er oppe i disse størrelser. Uanset hvad ligeså snart jeg taler med nogen der skal købe DVD-recorder eller Fladskærms-TV vender jeg altid bøtten og siger: "Du skal købe det som der er fælleskøb på under recordere.dk", da du i næsten 100% af tilfældende vil få den bedste pris, medmindre du har mod på at handle i Tyskland.

Til top
GuffeDK Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-April-2006
Point: 269
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2006 kl. 19:13
Tror det er fordi de ikk har instillet det ordentlig i tv/radio biksen der er ikk rat mange af dem der piller ved instillingerne så vidt jeg ved..
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2006 kl. 19:21

De har som regel også et elendigt signal-som er fuldstændigt udsplittet til 25 skærme.

Jeg har dog fundet enkelte butikker med o.k signal,og så står de bedste LCD og plasmaèr altså flot!

Men.........har haft det fuldstændigt som dig "den myos"

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
ticker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-Juli-2006
Point: 352
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2006 kl. 19:22
Du kan nøjes med at se på 3 TV hvis du er meget kræsen. Hvis ingen af dem er nok, må du beholde det gamle CRT

Philips 9731d ( LCD TV )
Panasonic TH-42PV60 / TH-42PV600 ( Plasma TV )
Pioneer PDP 436RXE ( Plasma TV )

Der er en meget delt mening LCD kontra Plasma, se dig lidt omkring i det forum og dan din egen mening.

Redigeret af ticker - 01-September-2006 kl. 19:23
Panasonic TH-50PX600E Plasma TV
Sony 29C3E 100Hz CRT TV
JBL L100 Century studie monitor
Nokia 9321S DVB-S receiver
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7912
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2006 kl. 19:32
JVC LT-37M60 bør være med på listen for den kræsne - det er virkeligt et supergodt fjernsyn.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu