recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Q acoustics 3020i concept 20 kontra emit m10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Q acoustics 3020i concept 20 kontra emit m10

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1586
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Q acoustics 3020i concept 20 kontra emit m10
    Sendt: 22-September-2016 kl. 11:47
Har lige fået et nyt anlæg til mit tv Brugt nad c 717 som er et  mini medie center med dvd afspiller og et sæt helt nye q acoustics 2010i til halv pris incl fragt

Har et marantz pm8005 med dynaudio emit m10 som for kamp til stregen af 2010i, det vil sige dynaudioerne har lidt mere dyb bas og diskanten er mere rafineret, i en lidt andet klasse, men 2010i lyder stadig godt, især til prisen er de et vildt godt køb(var nad, q acoustics mit eneste anlæg ville jeg være tilfreds, dog ville jeg pga af bassen vælge 2020i istedet for)

Lydstyrkemæssigt og hvor god bassen er imponere, generalt er lyden meget klar og åben, næsten mere end mine dynaudioer,  2020i står så også et sted mere mere luft og afstanden til dem er ca 4 meter hvor der er ca 1 meter til dynaudioerne der står ved siden af mit 34" acer skærm, 2020i står foran mit 42" tv men stadig på hver sin side af tvet, en skærm

Hvor stor er forskellen på bassen Q acoustics 2010i og 2020i?

Hvor stor er forskellen på 2020i og 3020i? 

3020i og så concept 20 som grundlæggende er et sæt 2020i men med et meget bedre og mere end dobbbelt så tungt kabinet 

Er de store modeller 3020i/concept 20 fra q acoustics bedre end dynaudio emit m10?

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu