|
Spøjs oplevelse på recorderes facebook-side |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bobbas ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Status: Offline Point: 153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Oktober-2016 kl. 21:22 |
Havde for lidt over en måned siden en spøjs oplevelse på recorderes facebook-side: Der var udlodning af et sæt Philips hovedtelefoner, hvor jeg blev udtrukket som vinder :) Jeg har i mellemtiden ikke set skyggen af de hovedtelefoner, og undre mig over hvorfor
![]() Jeg har kontaktet rec.dk redaktionen 4-5 gange efterhånden, uden en tilbagemelding ![]() Har andre brugere på rec.dk/rec.dk facebook, oplevet noget tilsvarende? Dbh Lars
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var vel ligesom mange andre en fake konkurrence.
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Hej Lars Af forskellige årsager er det trukket ud, og det beklager vi, men du får selvfølgelig hovedtelefonerne. Mht. de mange henvendelser der omtales, så må de være gået tabt et sted uden at nå frem til os. Kan ikke umiddelbart finde dem på Facebook, via kontakt-siden eller her i forummet. /Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Bobbas ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Status: Offline Point: 153 |
Tak Lars. Det lyder godt.
Mht til kontakt til rec.dk, har jeg benyttet 'kontakt' via rec.dk. Jeg tænker at det kunne være en god ide, at have et auto-svar på, hvor i bekræfter, at beskeden er gået igennem? Dbh Lars
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |