|
[S] iPhone 6S plus RosaGuld 128 GB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Waver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2005 Sted: Odense C Status: Offline Point: 116 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Oktober-2016 kl. 22:36 |
Hej.
Jeg sælger en iPhone 6S plus rosegold 128 GB. Den er ca 5 mdr gammel efter den er blevet ombyttet, og kvitteringen på ombytningen medfølger. Så der er nye 2 års Reklamation/garanti på den fra datoen på ombytningen. Der har siden dag 1 været fulddækkende panserglas på fronten, så der er ingen ridser i skærmen. Den har altid været opbevaret i et lædersleeve og har derfor ingen ridser eller skader på kanter og bagside. Kasse med lader ubrugt lader og høretelefoner medfølger. Den Befinder sig i Odense C. Kan sendes mod forudbetaling, men vil da fortrække afhentning, da der altid er en risiko ved forsendelse. Pris: 4700 havde jeg forestillet mig, når man tager i betragtning at den ser ud som ny og der er panserglas med. MVH Waver
|
|
![]() |
|
Waver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2005 Sted: Odense C Status: Offline Point: 116 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |