|
Waoo smart wifi erfaringer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-November-2016 kl. 20:08 |
Jeg har netop opgraderet min hastighed fra en 100/100 linje til en 300/300 linje for 50kr mindre pr mdr oven i købet.
Med denne læsning har jeg fået et sæt smart wifi, men ville gerne beholde min løsning med min nyligt købte AirPort Extreme. Men jeg må erkende jeg har en flaskehals et sted for jeg trækker ikke mere end 70/30 nu.. jeg prøvede at skånsomt fra og sætte det med leverede kabel direkte i min Mac og køre en test og den viser kun 250/75.. tidligere har jeg på wifi trukket 110/110 på min 100/100 linje. Hva kan være problemet? Jeg skrev til kundeservice som skrev at jeg var opjusteret til en 300/300 linje. Dernæst er deres nye wifi løsning noget værd? Der medfølger et acesspoint, men med min AirPort Extreme har jeg dog ikke haft fald i hastigheden på 100/100 linjen nogen stedet. Jeg tro flaskehalsen er min forlængelse af et kabel med en netkabel "samlemuffe", jeg er ikke helt klar over hvilken kvalitet min forlængelse er i. Jeg har først et problem hvis et er det første stykke kabel, da det er trukket under terrasse og græsplæne:).. |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tjekkede lige op på den første del af kablet og det hedder system cable ftp cat 6 4 pairs 24awg solid ISO 250mhz. Skulle der ikke kunne trække 300/300?
|
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Jo, snildt. Hvis altså det er afsluttet ordentligt i begge ender.
|
|
![]() |
|
Jeg lige prøve en test på det kabel alene, for afslutningen kan jeg være i tvivl om:)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |