|
ny nas |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tannis ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-November-2016 kl. 18:31 |
Jeg er løbet træt af min medion nas , og kikker på denne her Synology DiskStation DS216Play .
Vil den kunne afspilde mine AVI filer og srt undertexter ? vil jeg kunne styre den med fx en ipad med plex ?
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvem har dog avi filer i dag? MEN det kommer helt og holdent an på hvad det er du vil. vil du bruge enheden som afspiller, altså at den bliver sat til tv direkte. så tvivler jeg på der er megen support af nogen avi-filer mere. plex på din ipad vil kræve at du har server delen installeret på nas-en og så vil det være ipad der afspiller og ikke din nas. Det er med andre ord 2 vidt forskellige retninger du snakker om.
|
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |