|
Kan man sætte air4920 op som 2 AP med kabel? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ozong ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-November-2016 kl. 00:18 |
Hej
Har lige fået lagt fiber ind i huset og nyder den nye hastighed =) Vores fiberboks er monteret på 1. sal midt i huset, herfra er der et kablet netværk de de fleste værelser. I hver ende af huset har jeg i dag opsat en router i AP/bridge mode, således at jeg har trådløs netværk i hele huset ca. 300 kvm i 2 plan. Waoo leverede sammen med min løsning et smart wifi sæt (2 x air4920). Som jeg forstår det skal den ene sættes til med kabel eks. internet og iptv og den anden forbinder sig så trådløs til den første. Det virker som sådanne fint, men med et stort hus kræver det min. en ekstra enhed, hvilket er lidt træls og så må det da sænke hastigheden jo længere man kommer ud. Derfor tænkte jeg at det da må være bedre og mere stabilt at sætte dem op som to separate AP, med et et kabel i røven på dem begge i hver sin ende af huset, ligesom jeg gør i dag med mine routere i AP/bridge mode. Problemet er dog at jeg ikke kan finde ud af at bryde deres (air4920) indbyrdes tilknytning (pairing). Nogen der har erfaring med det eller er lykkedes?? /Oz
Redigeret af ozong - 12-November-2016 kl. 00:20 |
|
![]() |
|
ozong ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ender sku med at jeg køber 2 af dem her i stedet =)
Redigeret af ozong - 19-November-2016 kl. 00:09 |
|
![]() |
|
Kand ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2014 Sted: Arhus Status: Offline Point: 81 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Burger du kun 4920'erne til internet kan de godt kables begge 2.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |