|
Lyd-setup |
Besvar |
Forfatter | |
martineren
Junior bruger Oprettet: 14-Februar-2012 Sted: danmark Status: Offline Point: 30 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-November-2016 kl. 17:50 |
Hej allesammen
Jeg har netop købt mig et par udmærkede højttalere. Hertil vil jeg købe en forstærker. Tanken er at jeg vil tilkoble forstærker en Chromecast audio og så høre musik via Spotify eller Tidal. Samtidig ser jeg tv via en Chromecast som sidder i fjernsynets hdmi port. Jeg vil gerne forbinde mit tv til forstærker. Jeg har læst at lydkvalitet er bedst hvis man bruger optisk kabel til chromecast audio. Hvordan skal jeg koble tv til forstærkeren for bedst mulig lyd her? Tvet har ingen digital udgang. Og stiller mit tænkte setup nogle krav til den forstærker jeg skal købe? Mvh Martin Redigeret af martineren - 14-November-2016 kl. 18:34 |
|
larsne
Junior bruger Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad har dit tv af lydudgange?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |