recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lyd-setup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lyd-setup

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
martineren Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-Februar-2012
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martineren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lyd-setup
    Sendt: 14-November-2016 kl. 17:50
Hej allesammen
Jeg har netop købt mig et par udmærkede højttalere. Hertil vil jeg købe en forstærker. Tanken er at jeg vil tilkoble forstærker en Chromecast audio og så høre musik via Spotify eller Tidal. Samtidig ser jeg tv via en Chromecast som sidder i fjernsynets hdmi port. Jeg vil gerne forbinde mit tv til forstærker. Jeg har læst at lydkvalitet er bedst hvis man bruger optisk kabel til chromecast audio. Hvordan skal jeg koble tv til forstærkeren for bedst mulig lyd her? Tvet har ingen digital udgang. Og stiller mit tænkte setup nogle krav til den forstærker jeg skal købe?

Mvh Martin

Redigeret af martineren - 14-November-2016 kl. 18:34
Til top
larsne Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2016 kl. 23:05
Hvad har dit tv af lydudgange?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu