recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blaupunkt TV findes ikke i Harmony database
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blaupunkt TV findes ikke i Harmony database

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
NikolajDS Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 373
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajDS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Blaupunkt TV findes ikke i Harmony database
    Sendt: 21-November-2016 kl. 09:35
Hej

Jeg har et Blaupunkt TV til at stå inde i gæsteværelset, som blev købt i Bilka/Føtex for ca. to år siden.

Jeg vil gerne have den harmony 300 fjernbetjening som bare ligger og samler støv til at virke sammen med dette fjernsyn.

Men fjernsynet er ikke at finde i kataloget, når man skal vælge device inde i Harmony Windows programmet.
Ligeledes er produktet heller ikke at finde inde på blaupunkts hjemmeside.

Det virker fint, og dermed er der jo ikke rigtig noget at brokke sig over til Bilka, men jeg undrer mig bare over at det ikke er at finde.. Formentlig fordi det er "special"-produceret kun til Bilka(?)

Når jeg harmony Windows programmet prøver at genkende fjernbetjeneingen, ved at man sender nogle signal fra den originale, ja så virker Harmony til fjernsynet ved første øjekast, men man opdager hurtigt at volume ned f.eks. ikke virker, og højre og venstre piletaster til anvendelse i menu, ja de sender åbenbart dobbelt signal, hver gang man taster én gang.

Nogen der har et bud på, om der er noget at gøre, eller om jeg bare må leve med, at jeg har et mystisk TV, som ikke er at finde i den kæmpe database i Harmony?

TV'et hedder: 55/333T-GS-5B-F3GBKUP-DK
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2016 kl. 10:30
Prøv at kontakte dem og hør ad. De er superflinke.
Ellers prøv, som den foreslår, at smide en anden model af Blaupunkt ind og se om det skulle virke.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu