|
Blaupunkt TV findes ikke i Harmony database |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
NikolajDS ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 373 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-November-2016 kl. 09:35 |
Hej
Jeg har et Blaupunkt TV til at stå inde i gæsteværelset, som blev købt i Bilka/Føtex for ca. to år siden.
Jeg vil gerne have den harmony 300 fjernbetjening som bare ligger og samler støv til at virke sammen med dette fjernsyn. Men fjernsynet er ikke at finde i kataloget, når man skal vælge device inde i Harmony Windows programmet. Ligeledes er produktet heller ikke at finde inde på blaupunkts hjemmeside. Det virker fint, og dermed er der jo ikke rigtig noget at brokke sig over til Bilka, men jeg undrer mig bare over at det ikke er at finde.. Formentlig fordi det er "special"-produceret kun til Bilka(?) Når jeg harmony Windows programmet prøver at genkende fjernbetjeneingen, ved at man sender nogle signal fra den originale, ja så virker Harmony til fjernsynet ved første øjekast, men man opdager hurtigt at volume ned f.eks. ikke virker, og højre og venstre piletaster til anvendelse i menu, ja de sender åbenbart dobbelt signal, hver gang man taster én gang. Nogen der har et bud på, om der er noget at gøre, eller om jeg bare må leve med, at jeg har et mystisk TV, som ikke er at finde i den kæmpe database i Harmony? TV'et hedder: 55/333T-GS-5B-F3GBKUP-DK |
|
![]() |
|
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at kontakte dem og hør ad. De er superflinke.
Ellers prøv, som den foreslår, at smide en anden model af Blaupunkt ind og se om det skulle virke.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |