|
HBO understøtter ikke Nexus og Android tv |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
HomeTheater ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-November-2016 kl. 20:03 |
Hej
Lige pludselig virkede min Nexus 6P, ikke mere med HBO! Så jeg kontaktede dem via telefon, og Facebook, og ganske rigtig, de understøtter ikke Nexus telefoner, og de kunne også fortælle at Android tv heller ikke understøttes, med casting!! Det har muligvis virket indtil nu, men efter en større opdatering, er der flere der vil få problemer! Så min Nexus 6P, Nexus player, Nvidia Shield, er blevet uduelige med HBO, med et pennestrøg! De kunne også fortælle at der ikke er nogen planer om at det skal virke! Meeen han ville da godt sende min forespørgelse videre, på en app til Android tv, men det var heller ikke noget de havde nogle officielle planer om endnu. Jamen så farvel da, HBO Mvh Jesper |
|
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
|
![]() |
|
rawi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 282 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv om du kan finde.apk filen til en ældre version som understøtter din Nexus/Nvidia.
Jeg hentede en og installerede på mit android tv, men den var ikke optimeret til noget som helst andet end touch input, så den røg ud igen. |
|
![]() |
|
HomeTheater ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
Jeg ville helst hvis jeg kunne caste fra min telefon til min Nvidia Shield, men lige nu kan jeg ikke engang starte en film på telefonen! De har fuldstændig sat stolen for døren!
Jesper |
|
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
Det virkede fint for mig i går med en Nexus 5 (6.0.1) og Chromecast1. HBO version er 2.0.0.
Har du prøvet at fjerne HBO på telefonen og så gen-installere? Edit: Har før haft problemer hvor jeg i en kort periode brugte min gamle Nexus 4 til HBO
![]() Redigeret af Steen6400 - 22-November-2016 kl. 06:41 |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
acidman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
Har heller ingen problemer med min Nexus 6P og HBO Version 2.0.0 fra 18. november 2016 - nægter simpelthen at tro det du skriver :-)
EDIT: Kan se der er mange der beklager sig på Google Play - men mon ikke der kommer en opdatering MEGET snart der retter problemerne - har ikke testet at Caste til min CC eller Shield, men på telefonen virker alt som det skal... Redigeret af acidman - 22-November-2016 kl. 09:25 |
|
![]() |
|
ZackGem ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
Det er bare en HBO Nordic classic.
Opsagde selv mit abebonement i sommers pga. deres uduelighed. Irreterende at de har så meget godt indhold, men fuldstænsig ude af stand til at leverer en ordentlig streaming løsning. |
|
![]() |
|
Hej Jesper
Nexus og Nvidia er desværre ikke blandt de større fabrikanter, som vi understøtter. Vi kan derfor ikke garantere at appen fungerer efter de større opdateringer. Vores teknikere arbejder dog løbende på at forbedre tjenesten, men melder ikke noget specifikt ud omkring hvilke enheder og platforme. Jeg vil meget gerne sende dit ønske om en app til Android TV videre. Hav en god dag. Mvh. Mathias, HBO Nordic |
|
|
|
![]() |
|
acidman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
Ud fra kommentarerne på Google Play, så er det ikke kun Nexus telefoner der er omfattet af problemet, så tænker det mere er en generel bug, som de nok skal få rettet. I øvrigt også lidt grinagtig, at HBO supporteren omtaler Nexus som en fabrikant :-)
|
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
Det er faktisk svineri og kundefjendskhed af værste skuffe! Man kan være 100% sikker på, at noget sådant aldrig ville ske for Apple produkter.
Egentlig burde de hænges ud på FB, men jeg er bange for, at Danmark (og resten af Norden?) er alt for solidt i "Apple-hånd" til at det kan/vil ske. Redigeret af azrael - 22-November-2016 kl. 12:26 |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8680 |
HBO Nordic er inkompetente på alle platforme.
|
|
![]() |
|
NFB1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2006 Status: Offline Point: 190 |
Har lige testet og på min Nexus 6P virker HBO fint.
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
Hmm , jeg synes det virker fint med ATV4. Dog , for ca 2 uger siden , var der en større opdatering der krævede at APPèn skulle opdateres. Og en kollege ringede til mig , og her blev jeg nødt til at slette APP og installere den igen , også ATV4 , men det tager jo kun 15sec. MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |