|
Philips Tv vil ikke tænde |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jonz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-November-2016 kl. 09:20 |
EDIT: Problem løst (af sig selv) ![]() :::::::::::::::::::::::::::::::::::: Mit Philips 50put6400 vil ikke tænde. Så en film via usb (indbygget afspiller) hvorefter det gik i sort. Standby-diode blinker rødt i et ensartet interval, ca. 1. sekund ml. hvert blink. Manual skriver kontakt support – men mon ikke der én herinde der har en god ide ![]() Cheers /j Redigeret af jonz - 27-November-2016 kl. 14:17 |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du tæller antal blink og hvordan de blinker.
Så googler du ordene: philips blinking red light + antallet + times Så får du nok navnet på fejlkomponenten og kan bestille den . |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5342 |
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Har du trukket strømkablet - ellers prøv det - vent et halvt minut inden du sætter det i igen...
EDIT: du er vist ikke den første. Philips forum Redigeret af miri - 27-November-2016 kl. 11:28 |
|
miri
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10515 |
Så bliver han jo ikke færdig med at tælle før TVet slukkes. ![]() Flemming
|
|
![]() |
|
jonz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
Det er ikke lykkedes mig at google et brugbart svar. Dioden blinker som skrevet rødt i 1 sek. interval. Ikke
noget med f.eks. 3 blink – pause... Har prøvet alt som beskrevet i manualen, strøm fra, fjern usb-dimser,
antennekable, vent 5. min...osv. Der er stadigvæk garanti – men der går jo hurtigt en uge
inden der kan komme en mand forbi...så hvis det er noget man kan fixe selv vil
det jo være fantastisk. Finde der ikke en mulighed for hard-rest eller lignede på
Philips tv’er man kunne prøve? |
|
![]() |
|
Anras32 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2013 Status: Offline Point: 12 |
Er det BT/RC remote? Så kan det være remoten har mistet pairing?
Det har jeg oplevet ved en anden Philips model Redigeret af Anras32 - 27-November-2016 kl. 11:33 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19653 |
Kontakt support. Det er det eneste der virker.....
Klaus |
|
![]() |
|
Har skrevet til supporten - men det kan jo tage tid - og det ku' jo være at der var én der kendte et lille trick eller to
![]() |
|
![]() |
|
Problem løst.
Har blinket siden i går (på nær når strømmen var slået fra ![]() Gik en tur og da jeg kom hjem virkede det igen..... Va' f... der er sket har jeg ingen anelse om - Nogle der har et bud??
|
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Det sker tilsyneladende for en del.
Problemet er, at din garanti endag løber ud, og så er det et spørgsmål om tid, før du har et dødt tv. Så måske du skulle gå efter en ombytning.
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Ja, det er et Philips TV. (og jeg mener det seriøst). |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |