|
Bruge cloud løsning med streaming |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-November-2016 kl. 09:40 |
Da vi snart får noget fibernet i min andelsforening, overvejer jeg at droppe min lokale synology nas, hvis man ellers kan streame direkte fra en cloud løsning. Lige pt bruger jeg Apple TV med Infuse til mine .mkv filer. Nogle som kender til den form for løsning som jeg søger?
|
|
![]() |
|
haddi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-November-2011 Status: Offline Point: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruger Cloud Player by Double Twist på min Android og caster til Chromecast Audio til musik. Virker godt. Måske mener du streaming af video ;)
Redigeret af haddi - 28-November-2016 kl. 12:37 |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
PLex og amazon har lavet et samarbejde. men ved ikke hvor godt det kører
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |