recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af brugt Yamaha forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af brugt Yamaha forstærker

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
kim D Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af brugt Yamaha forstærker
    Sendt: 14-December-2016 kl. 21:16
Har set en Yamaha 1067 som er 6-7 år gammel, og koster kr. 1800.
Synes det er meget for en gammel forstærker. Er det mig der er helt galt på den?
Er der noget man skal være opmærksom på hvis man køber denne model?
Til top
Bendtsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Oktober-2005
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bendtsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2016 kl. 21:50
Jeg har en til salg for 1000kr hvis det er mere spiseligt ?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2016 kl. 21:50
Hej Kim.
Du har helt ret - 1.800,- er for meget, for en 1067. Jeg købte for et år siden, efterfølgeren RX-A1010, for 2.000,-. Den har endda også flere muligheder, end 1067. Der er en der p.t. har en 1010 til salg på facebook. Han kan sikkert handles ned i 1.800-2.000,-.

Generelt så er der ikke problemer med Yamaha receiverne. De kører år efter år efter år efter år. Udskiftning af en Yamaha sker p.g.a. ønske om nye formater....

M.v.h.
Til top
Bendtsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Oktober-2005
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bendtsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2016 kl. 21:58
Henrik B har helt ret, de kan næsten ikke slås ihjel, eneste grund til jeg skiftede var jeg fik et tilbud på en rxa1050 jeg ikke kunne sige nej til
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2016 kl. 10:15
Er godt tilfreds med min 1067, som efter mange år stadig ikke skal skiftes. 
Hvis dit behov for nye formater (og eksvis Spotify Connect) ikke er til stede, så er det til 1000,- et fint køb. Masser af indgange, Zone2, netværkskontrol, netradio og Hd lydformater. Rigeligt til de fleste ;)
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juni-2008
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2016 kl. 11:34
Kan også kun sige god for min 1067, den har jeg været glad for de sidste 5 års tid. Og der kommer stadig opdateringer til deres Android app fra tid til anden Smile
Til top
kim D Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2016 kl. 18:56
Har først læst din besked i dag.
Kan se at du har sat den til salg herinde, men jeg vil selvfølgelig også gerne købe den for kr. 1000 eller 1200

Jeg bor i Viborg.
Er der mulighed for at få den sendt? Jeg skal selvfølgelig nok betale fragten.
Eller skal du mon til Jylland her i julen, eller kender nogen som skal. Så kan vi måske mødes et sted.
Jeg undersøger også selv muligheden for at få den afhentet.
Til top
kim D Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2016 kl. 19:00
Hvad er det for en side på facebook, hvor den er til salg?
Til top
kim D Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2016 kl. 19:04
tak for alle svarene
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2016 kl. 19:42
Oprindeligt skrevet af kim D kim D skrev:

Hvad er det for en side på facebook, hvor den er til salg?

Har smidt dig en PB.

M.v.h.
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2016 kl. 23:29
Nok lidt off-topic, men er da godt nok overrasket over, at den Yamaha ikke skal koste mere end 1000,- som brugt Shocked Dels fordi jeg synes man får utroligt meget for pengene, men også dels fordi det nok betyder, at vores 10 år gamle Pioneer ikke er en skid værd Wacko
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2016 kl. 00:25
Sådan er det. Tingene falder hurtigt i pris.

Gav 3350 for en Marantz SR 5010 i maj måned (det var to måneder inden 5011 kom på markedet).
Min gamle 5004 solgte jeg videre for 500 kr. Den gav jeg 2000 for brugt, 4-5 år forinden.
Når først jeg har købt dem, afskriver jeg dem til 0 kroner, hvad jeg kan få for dem brugt, er ren fortjeneste.

Men for satan jeg har nydt dem - for hver en krone ;-)

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu