|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nifo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2004 Status: Offline Point: 392 |
![]() Sendt: 05-September-2006 kl. 17:37 |
Savler over at få lidt HD på mit nye philips TV... Derfor er løsningen jo at koble mit TV på det... Hvad er løsningen? Er det DVI -> HDMI over 12-14 meter ? (vil det virke perfekt?) Eller er det LAN -> LAN.
Jeg er helt klar over det ikke er billedet jeg kan smide over LAN, men hvad er fordelen og ulemperne ved de 2 ting? |
|
![]() |
|
mikejac ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2006 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Hej, Jeg har selv brugt et 10m DVI-D / DVI-D kabel uden problemer. Nu bruger jeg så et 10m HDMI / HDMI kabel (skiftet DVD-afspiller), også uden problemer. Kabler købt hos www.avconnection.dk. Gefen laver "dimser" til at extende DVI og HDMI via Cat5 UTP kabler. Bruger selv et sæt og det virker også fint (det er dog lidt dyrt). /michael |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |