recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Philips LivingWhites strømstik - 6916531PH
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Philips LivingWhites strømstik - 6916531PH

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hejhej Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-April-2006
Sted: København V, DK
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hejhej Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Philips LivingWhites strømstik - 6916531PH
    Sendt: 02-Januar-2017 kl. 09:08
Jeg søger nogle Philips LivingWhites stik som disse 6916531PH og 6918231PH.

Jeg har nogle gamle lamper, som jeg gerne vil styre via mit eksisterende Philips Hue setup og Apple HomeKit.
Så vidt jeg ved, så producere Philips ikke længere disse enheder, så send mig en PM, hvis du ligger inde med en eller flere af disse.
Til top
FlyingHippo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Januar-2016
Sted: ---
Point: 169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FlyingHippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2017 kl. 09:48
Osrams Lightify Plug virker også med Hue

http://vvsdesign.dk/osram-lightify-3438/osram-lightify-plug-p76821?gclid=CjwKEAiAkajDBRCRq8Czmdj-yFgSJADikZggmZiZzHJNg_rS2jXhZmLH0QkI9nPHovzVYSwQnHO3txoCP47w_wcB
Til top
Mikkel Gunvald Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-August-2015
Sted: Danmark
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel Gunvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2017 kl. 21:29
Det ser ikke umiddelbart ud til at LivingWhites er kompatibel med Hue så du vil nok hellere bruge dem fra Osram.
Til top
hejhej Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-April-2006
Sted: København V, DK
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hejhej Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2017 kl. 09:18
Tak, men Osram fungerer ikke med iOS og Google Home integration. Det er kun Philips egne produkter.
Til top
DanielV Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-April-2008
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielV Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2017 kl. 21:57
Ja, men kun til at tænde og slukke, der kan ikke dæmpes. :-/

Daniel...

Redigeret af DanielV - 01-November-2017 kl. 21:58
Til top
DanielV Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielV Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2017 kl. 21:58
Ja, men kun til at tænde og slukke, der kan ikke dæmpes. :-/

Daniel...

Oprindeligt skrevet af FlyingHippo FlyingHippo skrev:

Osrams Lightify Plug virker også med Hue

http://vvsdesign.dk/osram-lightify-3438/osram-lightify-plug-p76821?gclid=CjwKEAiAkajDBRCRq8Czmdj-yFgSJADikZggmZiZzHJNg_rS2jXhZmLH0QkI9nPHovzVYSwQnHO3txoCP47w_wcB

Redigeret af DanielV - 01-November-2017 kl. 22:02
Til top
DanielV Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielV Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2017 kl. 22:00
Jo, LivingWhites Plug er fuldt kompatibelt med Hue og fungere lige så godt som Hue-pærer.

Daniel...

Oprindeligt skrevet af Mikkel Gunvald Mikkel Gunvald skrev:

Det ser ikke umiddelbart ud til at LivingWhites er kompatibel med Hue så du vil nok hellere bruge dem fra Osram.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu