|
K: Philips LivingWhites strømstik - 6916531PH |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hejhej ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: København V, DK Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Januar-2017 kl. 09:08 |
Jeg søger nogle Philips LivingWhites stik som disse 6916531PH og 6918231PH.
Jeg har nogle gamle lamper, som jeg gerne vil styre via mit eksisterende Philips Hue setup og Apple HomeKit. Så vidt jeg ved, så producere Philips ikke længere disse enheder, så send mig en PM, hvis du ligger inde med en eller flere af disse.
|
|
![]() |
|
FlyingHippo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2016 Sted: --- Status: Offline Point: 169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Osrams Lightify Plug virker også med Hue
http://vvsdesign.dk/osram-lightify-3438/osram-lightify-plug-p76821?gclid=CjwKEAiAkajDBRCRq8Czmdj-yFgSJADikZggmZiZzHJNg_rS2jXhZmLH0QkI9nPHovzVYSwQnHO3txoCP47w_wcB |
|
![]() |
|
Mikkel Gunvald ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-August-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 23 |
Det ser ikke umiddelbart ud til at LivingWhites er kompatibel med Hue så du vil nok hellere bruge dem fra Osram.
|
|
![]() |
|
hejhej ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: København V, DK Status: Offline Point: 43 |
Tak, men Osram fungerer ikke med iOS og Google Home integration. Det er kun Philips egne produkter.
|
|
![]() |
|
DanielV ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-April-2008 Status: Offline Point: 12 |
Ja, men kun til at tænde og slukke, der kan ikke dæmpes. :-/
Daniel... Redigeret af DanielV - 01-November-2017 kl. 21:58 |
|
![]() |
|
DanielV ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-April-2008 Status: Offline Point: 12 |
Ja, men kun til at tænde og slukke, der kan ikke dæmpes. :-/
Daniel...
Redigeret af DanielV - 01-November-2017 kl. 22:02 |
|
![]() |
|
Jo, LivingWhites Plug er fuldt kompatibelt med Hue og fungere lige så godt som Hue-pærer.
Daniel...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |