|
Bluetooth hovedtelefon |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Januar-2017 kl. 15:57 |
Jeg har idag et par b&w p7, som jeg nu er ret glade for. Jeg har dog anskaffet mig en iPhone 7, som bekendt ikke har jackstik. Det er der naturligvis veje uden om, men da jeg i forvejen er træt af den ledning er det en kærkommen lejlighed for udskiftning. Den nye p7 er oplagt og da også den jeg tænker det blir, men er der andre i det prisleje jeg bær have med i mine overvejelser?
Det er til ren musikbrug |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er glade for over-ear lyttebøffer, og efter mine Denon AH-D1100 gik i stykker har jeg købt mig et sæt JBL Everest 700.
Og det er absolut en udemærket hovedtelefon.http://www.jbl.com/bluetooth-headphones/EVEREST+700.html?bvstate=pg:2/ct:q Og noget billigere end B&W, men som alt med lyd er det jo en smagssag hvor meget man kan høre/vil betale :) Jeg fravalgte med vilje aktiv støjredution, ud fra antagelsen at jo mere du propper i jo mere påvirker det lyden, og jo mere kan gå i stykker. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |