|
aftageligt ophæng til JVC DLA X3 |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
egobent
Ny bruger Oprettet: 20-November-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 13 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Januar-2017 kl. 00:43 |
|
Hej,
jeg er på udkig efter et projektor ophæng/beslag til min JVC DLA x3 peojektor Projektoren er relativ stor og tung (15 kg) og derfor er det jo vigtigt at jeg finder et ophæng der passer til hullernes afstand og vægten. Derudover er jeg også på udkig efter et beslag hvor selve projektoren kan afmonteres, så den ikke hænger og fylder, når den ikke bliver brugt (om muligt) hvad har I af gode forslag til et ophæng/beslag til en sådan fætter her? håber at I kan hjælpe med at pege i den rigtige retning :) Prisen må godt være omkring 500 - 1200 |
||
Vilstrup
Guld medlem Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1008 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det beslag bruger jeg selv, for jeg afmontere nemlig også min projektor hver gang den ikke bruges mere. Det som bliver tilbage på loftet, den top grå skal - dog har jeg spray malet den del hvid:-) http://www.av-connection.dk/?PGr=5171 Redigeret af Vilstrup - 07-Januar-2017 kl. 01:50 |
||
egobent
Funktioner
Tak(0)
|
|
Super mange tak for input Vilstrup :)
Syntes det kan være svært at se hvor nemt det er at aftage projektoren, når man sidder og kigger på ophæng. Men hvis du er glad for dette ophæng, så tror jeg at jeg vil købe det og se om det passer til. og god ide med at male den del der sidder tilbage hvid :) det bliver kæresten nok også glad for!
|
||
Vilstrup
Guld medlem Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1008 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du gør billedet stort, så kan du se en blank sølv skrue som er i den del som monteres i loftet, der sidder en blank skrue mer på den modsatte side, så når projektoren skal op holder man dem inde og skubber dem op i den del som sidder fast i loftet og skruer på det sorte plast, så er projektoren spændt fast. Det tager under 5 min at montere og afmontere det hver gang.
|
||
Biojensen
Bruger Branchemedlem Oprettet: 19-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan anbefale Chief beslaget i linket. Der sidder et håndtag som åbner beslaget så man nemt kan tage projektoren ned, der er også en lås på beslaget så man gør det svære at stjæle projektoren. http://www.ktradio.dk/product-details.asp?id=2327&fkLounge=
|
||
Film skal ses i hjemmebiografen :-)
Se min hjemmebio & få inspiration & råd til hjemmebiografen på http://www.biojensen.dk |
||
Ole_M
Super bruger Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Skulle lige til at skrive det. Det Chief RPA-elite beslag jeg bruger, tager det 15 sekunder at pille projektoren ned. Du låser det op med nøgle, og drejer en pal ( ekstra lås ) til siden. Så kan du skubbe projektoren til højre side, og så er den fri. Har lige skiftet pære i min projektor nemlig, og havde glemt hvor nemt det egentlig var at ta den ned.
Jeg har en JVC x30 og det er en stor projektor ift andre i klassen. Der er ikke så mange beslag der passer til dem Redigeret af Ole_M - 07-Januar-2017 kl. 16:10 |
||
egobent
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for alle de gode råd mht til køb af ophæng, det er altid rart når der kommer nogle gode input.
Jeg har bestilt et VOGELS PPC 2540 :) så håber jeg at det lever op til forventningerne. Hvis Vogel ikke lever op til forventningerne, så prøver jeg Chief ophænget - havde allerede bestilt da jeg læste mere om dette ophæng. Det ser jo også rigtig lækkert ud. God aften og tak for hjælpen.
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg hiver godt nok ikke min X30 ned når der skal skiftes lampe. Men jeg har også et Chief-beslag, dog til ophæng på væggen. |
||
jespermart
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 891 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad er det for er Chief beslag som du har til væggen?
|
||
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
||
Ole_M
Super bruger Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg skiftede kun pæren, ikke hele huset. Vil gerne se dig klare det uden at pille projektoren ned
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvordan kan man skifte pæren uden at pille lampen/huset ud?!
|
||
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det har jeg ikke skænket en tanke siden det blev hængt op for over fire år siden Jeg finder ud af det. |
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |