|
Førstegangs Oppo (103) køber |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Januar-2017 kl. 17:28 |
Jeg har igennem længere tid overvejet en Oppo afspiller og stod længe med overvejelser om en 203, men det bliver nu nok blot en 103 og vil gerne købe en brugt (hvis nogen har en stående). Jeg har ellers et 4k tv, men det understøtter ikke HDR og det er blot 55".
Så uhd blir først når der står et oled herhjemme. Men da jeg er ny er jeg lidt nysgerrig på mulighederne med 103. Den skal understøtte Tidal - kan det gøres direkte fra Tidal app´en eller er det igennem en oppo app? Den skal ligeledes understøtte mkv filer - kan den i den forbindelse afspille fra en nas og i 24hz? Forventer den fint håndtere HD lydformater. Jeg har idag langt de fleste almindelige film på en nas og tilgår dem via Infuse på mit atv4. Mine "reference" film ser jeg dog stadig på blu-ray. Der begynder langsom at komme flere og flere børne dvd/blu-rays ind i huset også, så jeg skal have en afspiller igen:) Andre gode apps eller nice to know ting?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |