recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kode på bærbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kode på bærbar

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kode på bærbar
    Sendt: 19-Januar-2017 kl. 20:28
Har en bærbar som der blev resat for et stykke tid siden. Derefter fik min søn den og nu har den så stået stille i et stykke tid da den begyndte og ville have en kode efter den har været slukket.
Den har ikke før bedt om det når sønnen har brugt den og jeg kan ikke huske koden.

Er der et forslag til hvad jeg kan gøre??
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2017 kl. 20:37
hvad mener du med kode? biospassword, eller windows login kode? Det er 2 vidt forskellige ting.
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2017 kl. 21:29
Windows login.

Det er så tilsyneladende løst har ellers siddet og tastet alt af div brugte koder. Intet ville den modtage. Blev træt af den og ville slukke.
Valgte så den der hed opdatere og genstart og vupti efter det var kassen hvor koden skulle indtastes væk og den virker!!!

Redigeret af jan203 - 19-Januar-2017 kl. 21:29
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu