recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slingbox incl. Catcher
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slingbox incl. Catcher

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
lassebols Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Januar-2017
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lassebols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Slingbox incl. Catcher
    Sendt: 25-Januar-2017 kl. 02:40
Hej,
Så er muligheden der - jeg sælger mit slingbox setup med
PRO HD Slingbox
Catcher (sjældent udbudt)
Digital receiver med komponent udgang for maksimum opløsning

Pris 2.000kr plus porto (fra Danmark)

mvh

Lasse
Til top
PHH Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-August-2016
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PHH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2017 kl. 04:39
Ved du hvornår sling endegyldigt lukker ned? Syns jeg læste en nyhed i starten af måneden at produktionen stoppede og de ville sælge restlager. Tænker på software support osv
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lassebols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2017 kl. 08:34
Ikke noget jeg har hørt - og spurgt deres support team og de har netop lanceret 2 nye boxe. Så tror de er kommet for at blive.
Jeg har boet i Schweiz og nu i Singapore og i Schweiz var det en hel verdensklasse løsning på at kunne se dansk tv - I singapore er ping tiden for lang til det rigtig virker og det er den eneste grund til at jeg nu sælger. 
Til top
PHH Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-August-2016
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PHH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2017 kl. 08:42
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lassebols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2017 kl. 08:52
Linket er dødt fra min side - men har sendt endnu en forespørgsel til Slingbox teamet. 

Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4867
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2017 kl. 09:09
Oprindeligt skrevet af PHH PHH skrev:

http://www.recordere.dk/2017/01/farvel-slingbox/

Her er et link der virker:

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 25-Januar-2017 kl. 10:38
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu