|
Købes Stor Surround Receiver med hdmi |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JKJe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Januar-2017 kl. 14:45 |
Ønsker at opgradere min Marantz sr8500.
Tænker noget i kaliber med en Onkyo NR-818 omkring/nord for kbh ideelt. Men intet krav blot relativt kraftig min nuværrende er 125 i 8 ohm og det skal helst ikke være mindre. Hdmi er et krav - 4k er ikke. Pris under 4000 Redigeret af JKJe - 31-Januar-2017 kl. 14:45 |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
en anden havde sin onkyo 875 i udbud for 1200. Den trækker en del mere end 818 gør. Onkyo andre deres navngivning, så effekmæssigt svarer 875 egenligt til 3000 modellerne
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
JKJe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
875 kunne være en mulighed jeg er ikke låst på en bestemt model eller mærke.
|
|
![]() |
|
Nr-875 er i Jylland det er lidt for langt væk. Men tak for input
|
|
![]() |
|
Slet ingen der har en stående?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |