recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Indbygningshøjttalere i loft
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Indbygningshøjttalere i loft

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bamse82 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bamse82 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Indbygningshøjttalere i loft
    Sendt: 02-Februar-2017 kl. 21:38
Hej,

Jeg står overfor at skulle bygge nyt hus og vil i den forbindelse indbygge højttalere i vores loft i alrummet.

Min store udfordring er blot hvilke jeg skal vælge. HAr kigget hos HFK, AV-connection osv., men de ligner jo alle hinanden :-)

Nogen der har nogle erfaringer de vil dele? Og evt. kan pege på gode/dårlige valg?  Jeg kan bruge alt nyttig information :-)

Krav: 
Fornuftig lyd
Høj Waf
Ok volumen

Forstærker: Jeg har en nad c326bee, så jeg påtænker at bruge til disse.

Budget: Op til 1500 / stk.

På forhånd tak.
VH Lasse Kristensen
BenQ W1000+ / RaspXBMC / Xbox360 / Wii / PS3 / Onkyo TX-NR609 + Denon AVR-1604 / Harbosat x5 / Harbosub x2 / Basshaker x 2
Til top
Auri Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 374
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Auri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2017 kl. 07:48
Har selv lige købt ccm 382 B&W fra HFK
https://www.hifiklubben.dk/hojttalere/indbygnings--udendorshojttalere/bowers--wilkins-ccm382-lofthojttaler/

Men 664 lyder bedre er desværre for dybe/høje til mit loft.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu