recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - danske Kodi addons
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

danske Kodi addons

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
jakepe88 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Februar-2015
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jakepe88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: danske Kodi addons
    Sendt: 08-Februar-2017 kl. 11:47
hej 
Er der nogen som er bekendt med om der findes Addons til tv2 play eller HBO nordic til Kodi ?
jeg har selv fundet DR og viaplay og de virker perfekt ...

Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2017 kl. 12:43
Jeg kan ikke hjælpe med flere, men vidst ikke at viaplay virkede ... fedt! :-)
MORE BASS
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 594
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2017 kl. 09:17
Jeg har desværre ikke gode forslag, men er også nysgerrig, og må ligeledes sige, at både DR TV og Viaplay fungerer til UG derpå :)
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2013
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2017 kl. 09:28
Er der evt lige en venlig sjæl der kan fortælle hvordan jeg får kodi til noget så simpelt som og afspille en bluray skive. De gange jeg har forsøgt kommer der bare en eller anden fejl.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2017 kl. 11:35
Oprindeligt skrevet af armani-thomas armani-thomas skrev:

Er der evt lige en venlig sjæl der kan fortælle hvordan jeg får kodi til noget så simpelt som og afspille en bluray skive. De gange jeg har forsøgt kommer der bare en eller anden fejl.
Kodi kan ikke afkode den kopibeskyttelse som er på dem. Du skal have et program først til at låse skiven op.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2017 kl. 11:56
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Kodi kan ikke afkode den kopibeskyttelse som er på dem. Du skal have et program først til at låse skiven op.

Ja det har jeg, men gider ikke og bruge HD plads på ripning. Og syntes det er lidt hyggeligt​ med de fysiske medier. Fortsætter bare med powerdvd.
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2006
Point: 2066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2017 kl. 13:11

Er der evt lige en venlig sjæl der kan fortælle hvordan jeg får kodi til noget så simpelt som og afspille en bluray skive...
Jeg har Anydvd til at åbne BD, og det virker fint!
miri
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2017 kl. 13:21
Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

Er der evt lige en venlig sjæl der kan fortælle hvordan jeg får kodi til noget så simpelt som og afspille en bluray skive...

Og det kan man uden og rippe til harddisk?
Til top
Tmann Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-December-2011
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tmann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2017 kl. 14:31
Det er bare ærgeligt at der ikke er surround lydspor på det som viaplay sender ud.
Sony 85” KD-85XF8596
Panasonic 4K Blu-ray DMP-UB900
Denon AVR-X6300H Reciever
B&W 683 Fronter
B&W HTM61 Center
B&W DS3 Surround
B&W ASW610XP Subwoofer
Sony PlayStation 4 PRO
Nvidia Shield TV
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2006
Point: 2066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2017 kl. 15:58

ja, Anydvd (nu Redfox....) åbner bare BD - det tager ca. 30 sek. Herefter kan den afspilles i Kodi...
miri
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2017 kl. 21:47

ja, Anydvd (nu Redfox....) åbner bare BD - det tager ca. 30 sek. Herefter kan den afspilles i Kodi...

Fedt fedt. Det skal da prøves
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2017 kl. 22:41
HBO Nordic addon hvis man bruger Windows maskine eller MAC.

Eller rettere han skal lige have det opdateret til at virke igen, som han skriver her på sidste side.

http://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=150002&page=18
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu