recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Usb med usb strømforsyning?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Usb med usb strømforsyning?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Usb med usb strømforsyning?
    Sendt: 15-Februar-2017 kl. 07:06
Hej

Har købt en lightning til USB converter på ebay da vi står og skal afsted på ferie - til et par film til ungerne :-) 

Den virker med en 256mb usb stick, men ikke med en større - så kommer Ipaden med "den tilsluttede enhed bruger for meget strøm" fejl Angry

Kan man få et split kabel/usb hub (hvad hedder sådan en dims?) der så kan give strøm via en powerbank til usbsticket, samtidig med det er tilsluttet Ipad'en - tænker en form for y-kabel

Der er jo næppe 230v til rådighed om bord på flyet, hvorfor jeg vil bruge en USB powerbank (som jeg har i forvejen)
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2017 kl. 07:15
Hmm, 

Det vel egentlig nemt nok når bare man googler rigtigt

Har fundet det her fx; (og nej, har intet med av-cables at gøre...)

https://www.av-cables.dk/usb-stroemkabel/usb-2-0-stroemkabel-2-x-a-han-til-a-hun-0-20-cm.html
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu