|
Waoo Airties 7410 spammer mit trådløse netværk... |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
ozong
Bruger Oprettet: 01-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Marts-2017 kl. 22:30 |
Hej
Jeg har tre Airties 7410 Tv bokse fra Waoo, der fra medio december er begyndt at spamme mit trådløse netværk. De er begyndt at agere som AP'er. Waoo har ingen løsning andet end at prøve at nulstille boksen under opstart og inden Ip-adresse tildeles trykkes play - 9 - play - 0. Men det virker kun få sekunder, så går de tilbage og agerer AP'er. Er der nogen herinde der kender en løsning, eller hvordan man evt. kan konfigurere boksen (slå wifi fra)? mvh Oz |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg ved ikke hvilken Router du bruger? Men jeg mener at problemet kun opstår fordi du har slået DHCP til i din router. ja, jeg ved godt at det er det normale. Men jeg vil mene at du i din router kan sætte op så, at den ikke skal give IP adresser til dine Airties enheder. Men selvfølgelig stadig giver IP adresser til alle dine andre enheder. Hilsen Carsten. |
|
ozong
Funktioner
Tak(0)
|
De skal vel have en IP adresse for at kunne sende IPTV, så det giver vel ikke mening at slå DHCP fra eller misforstår jeg hvad du mener? Desuden får de jo deres adresser fra fiberboksen, som jeg ikke har adgang til =(
Redigeret af ozong - 03-Marts-2017 kl. 18:09 |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorledes er fjernbetjeningerne forbundet? er de opsat som RF eller IR? den eneste årsag til at jeg kunne se de overhovedet skulle kunne agere AP på. Der er jo ingen anden trådløs funktionalitet i dem.
|
|
ozong
Funktioner
Tak(0)
|
De er forbundet via RF. Der er en trådløs funktion i dem, da de jo kan forbindes trådløst til smart wifi. Ved også at de arbejder på at gøre dem til AP, hvis jeg skal tro på hvad de siger...
|
|
ozong
Funktioner
Tak(0)
|
Ingen andre der oplever dette med Airties 7410 fra Waoo??
|
|
Kand
Bruger Oprettet: 04-Marts-2014 Sted: Arhus Status: Offline Point: 80 |
Funktioner
Tak(0)
|
kan du ikke slå wifi fra inde i menuen Opsætning=>Trådløs? Har du haft parret din 7410 sammen med de andre wifi enheder på et tidspunkt? Hvis du har de skal dine andre wifi enheder nok nulstilles elles vil de måske stadig forbinde til din 7410'er
|
|
ozong
Funktioner
Tak(0)
|
Alt er nulstillet og de kommer op dom AP efter 5 sekunder. Jf. energifyn arbejder Waoo med at gøre dem til AP'er så de kan indgå i deres MESH netværk. Som sådan en ok tanke men man skal vel kunne vælge om man vil gøre brug af det of hvilke kanaler de skal lægge sig. Ingen af delene kan lade sig gøre lige nu og det er mens irriterende og frustrerende og træls....
|
|
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet om du har hardresette dine 7410'ere?
Der er ingen tvivl om at de tror at de skal agere access points....
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
Simon_B
Ny bruger Oprettet: 13-Oktober-2017 Sted: Jystrup Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Ozong.
Jeg har præcis det samme problem, har du fundet en løsning på det endnu? Simon :)
|
|
g-lock_dk
Ny bruger Oprettet: 09-Juli-2013 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Grunden til at boksen laver alle de netværk er at den laver et MESH-netværk mellem alle boske der er i hjemmet
|
|
ozong
Funktioner
Tak(0)
|
Den nyeste FW gør at hvis boksen får et kabel så kan man slå AP Mode fra, det kan man dog kun hvis den får signalet via PDS Kabel.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |