|
Sikkerhedskopiering af systemafbildning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
zakis ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Januar-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Marts-2017 kl. 20:19 |
Sidder med min nye bærbare, kører win 10, og vil lave en systemafbildning til min LG NAS...
Jeg får en fejlkode der hedder 0x81000033 og besked om der ikke er plads nok... Plads er der rigeligt af, nogen bud på hvad der kan være galt?? På forhånd tak ![]() |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej.
Hvilket filsystem kører din LG NAS? Og hvad er max filestørelse? Hilsen Carsten.
|
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
Kunne være manglende plads i system reserved partition, se her:
http://www.pagestart.com/win7br0x8100003301.html Ellers kan jeg anbefale at bruge det gratis program Macrium Reflect til at tage image backup. Det virker rigtig godt. Jeg har gennem tiden haft alt for mange problemer med Microsofts indbyggede løsning. |
|
/Peter
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
+1 til Macrium Reflect
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |