recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - [SOLGT] 2 Surround Receivers
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

[SOLGT] 2 Surround Receivers

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 806
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: [SOLGT] 2 Surround Receivers
    Sendt: 12-Marts-2017 kl. 09:44
[DIV]Endelig kommer Linn med deres egen surround derfor vil jeg sælge følgende 2 ting.[/DIV][DIV]
[/DIV][DIV]1) [SOLGT] [SOLGT] [SOLGT] [SOLGT] Cambridge Audio azur 551R V2 (Uden 4K) + BLU-ray azur 650BD[/DIV][DIV][IMG]uploads/19930/c.jpg" height="756" width="1008[/IMG]  [/DIV][DIV]
[/DIV][DIV]Virkelig stærk, musikalsk og god surround receiver eller forforstærker med 7.1 ud.[/DIV][DIV]
[/DIV][DIV]Sælges sammen med BLU-ray azur 650BD = samme som en gammel OPPO inden i men værdien for denne BLUray regnes for 0kr da den tit skal genindlæse BLU-ray disc for at afspille en film.[/DIV][DIV]
[/DIV][DIV]Sælges samlet for højeste bud over 1000kr [/DIV][DIV]
[/DIV][DIV]2) [SOLGT] [SOLGT] [SOLGT] [SOLGT] Yamaha RX-V773 (Uden 4K) med 7.1 ud og helt igennem stabil Receiver.[/DIV][DIV][IMG]uploads/19930/ys.jpg" height="681" width="908[/IMG][/DIV][DIV]Sælges for højeste bud over 1000kr[/DIV][DIV]
[/DIV][DIV]Alt skal afhentes i Århus C[/DIV][DIV]
[/DIV][DIV]Hilsen Jonas Bojer[/DIV]

Redigeret af Jonas Bojer - 26-Marts-2017 kl. 10:26
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3794
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2017 kl. 16:54
Er der nogen chance for du er på Sjælland?
Til top
ZABBI4000 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Marts-2013
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ZABBI4000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2017 kl. 17:05
Jeg kunne godt have interesse i din Yamaha. Men bor desværre på Sjælland. Kommer du til Sjælland eller sender du så sig til.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2017 kl. 19:43
Hvis jeg kan finde Yamaha orginal kassen vil jeg gerne sende men afhentning er Aller bedst.

MEn er nogle gange i KBH ;O)

Hilsen Jonas Bojer
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2017 kl. 23:27
vil gerne byde 1300,- inklusiv forsendelse til Sjælland for din Yamaha

Redigeret af ridderdk - 13-Marts-2017 kl. 20:13
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2017 kl. 07:13
Oprindeligt skrevet af ridderdk ridderdk skrev:

Kigger i kælderen i aften om jeg ikke kan finde kassen så du er højest bydende inclusive forsendelse hvis jeg finder den kasse ;O)

Hilsen Jonas Bojer
Til top
hsj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Maj-2006
Sted: Vejle
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hsj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2017 kl. 08:20
.

Redigeret af hsj - 13-Marts-2017 kl. 09:19
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2017 kl. 17:23

Så er original kasse fundet med manual i så hvis ingen byder over dine 1300 inclusive forsendelse så er den din på mandag 00.00 og jeg sender den i løbet af mandagen ;O)

Hilsen Jonas Bojer
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2017 kl. 20:13
Oprindeligt skrevet af Jonas Bojer Jonas Bojer skrev:

Så er original kasse fundet med manual i så hvis ingen byder over dine 1300 inclusive forsendelse så er den din på mandag 00.00 og jeg sender den i løbet af mandagen ;O)

Hilsen Jonas Bojer
Hej Jonas
Så vil jeg gerne ses bort fra, men vender muligvis stærkt tilbage søndag aften
Var ikke klar over du ville lade "auktionen" køre sålænge
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2017 kl. 20:27
Måske det er vigtigt at få med, at de 2 receivere IKKE har HDMI 2.0 med HDCP 2.2, så de kan ikke bruges med 4K bokse og 4k blu-ray afspillere. Så får du kun et 1080p signal igennem.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2017 kl. 22:36
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Måske det er vigtigt at få med, at de 2 receivere IKKE har HDMI 2.0 med HDCP 2.2, så de kan ikke bruges med 4K bokse og 4k blu-ray afspillere. Så får du kun et 1080p signal igennem.

På deres hjemme side skriver de ellers

En kombination af den nyeste teknologi og eksklusive Yamaha funktioner. HDMI med 4K Pass-Through + opskalering til 4K og AirPlay. Multipoint YPAO med kontrol af reflekteret lyd (RSC), Dialogue Lift, dialog niveaujustering samt ECO-mode er innovative Yamaha teknologier der viser, at vi er på forkant.

http://dk.yamaha.com/da/products/audio-visual/av-receivers-amps/rx-v773_g/?mode=model

og

Support for the latest formats With the very latest technologies – including the Cirrus Logic dual 32-bit DSP for compatibility with all the latest CODECs and formats, including 4K and 3D video, the 551R V2 will handle future formats for years to come.

http://newarchive.cambridgeaudio.com/products/azur-551r-v2-av-receiver

Hilsen Jonas Bojer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2017 kl. 22:37

Oprindeligt skrevet af Jonas Bojer Jonas Bojer skrev:

Hilsen Jonas Bojer
Hej Jonas
Så vil jeg gerne ses bort fra, men vender muligvis stærkt tilbage søndag aften
Var ikke klar over du ville lade "auktionen" køre sålænge

Hvor hurtigt skal det gå for du ved du vil have den ?

Hilsen Jonas
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu