|
må slettes ! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
T-1000 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 298 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Marts-2017 kl. 17:59 |
Pain can be controlled - you just disconnect it.
|
|
![]() |
|
T-1000 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 298 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan afhentes i Odense eller sendes på købers regning. Samlet eller enkeltvis. Byd
![]() |
|
|
|
![]() |
|
dumb ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
Øøhh, hvordan er det nu lige med cd-keys der allerede er brugt. Kan spillene overhovedet bruges igen?
|
|
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES Lærred: 110" HiViLux motoriseret Front/Center: Paradigm MilleniaOne Bag: S/A Talent Sub 1: XTZ 10.16 Sub 2: Velodyne SPL-800i Receiver: Yamaha RX-A3030 |
|
![]() |
|
Jeg aner det faktisk ikke. Det er nogle spil jeg har overtaget med henblik på at prøve at sælge dem. Jeg må google det. Viser det sig at man ikke kan bruge dem, sletter jeg selvfølgelig annoncen her.
|
|
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Jeg ville ihvertfald ikke tage chancen, næsten alle PC spil er i dag låst op på en bruger/konto af en art.
Og hvordan man lige får frigivet en cd-key, eller om det overhovedet kan lade sig gøre, ved jeg ikke. |
|
![]() |
|
dumb ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
Mener det er grunden til at gamestop ikke tager gamle pc spil
|
|
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES Lærred: 110" HiViLux motoriseret Front/Center: Paradigm MilleniaOne Bag: S/A Talent Sub 1: XTZ 10.16 Sub 2: Velodyne SPL-800i Receiver: Yamaha RX-A3030 |
|
![]() |
|
Det ser ud til at i har ret, jeg anede det simpelthen ikke. Godt det ikke er såden med Blu-ray film
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |