|
S./B. Onkoy TX-NR828 + SP309 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-April-2017 kl. 11:11 |
Som overskrifte lyde vil jeg bare gerne prøve nået andet.
Lidt kort om tingene Forstærker Onkyo TX-NR828
3D - Blu-ray - DVD - OSV... Understøtter DTS-HD, True-HD, DTS, Ethernet indgang Tænker den har kørt 10 skriver, og det er det. Jeg har kasse til forstærke, mener ikke til bluray. Jeg har haft brugt en Harmony (Følger ikke med) så orginalerne er som nye, Sættet er passe godt på, og forstærkere har altid haft en masse luft over sig ca 30cm og den har stået for sig selv. Ved bytte er der meget få krav. :) 2 HDMI UD da jeg har Projektor/biograft Samme kræfter og gerne en smule mere. DTS-HD - True-HD + 3D og Full HD (Ikke nødvendigvis 2/4K osv.) gerne 7.1 Kanal med mulighed for Bi-Amp på frontkanalen, dem jeg har nu, har virkelig hævet lydkvaliten efter det nummer, så det er helt sikkert en must :) Giver meget gerne Penge den anden vej, Tænker Max 4000 Og er kun på udkik efter mere kraft, da det kniber med at fylde 50kvm op med lyd. Forstærkere er anbefaldet til rum op i omkring 25-30 Kvm (læst ved lyd og billede). Optisk afspiller er lige meget i denne handle, kan jo altid tilkøbe den. Det hele stå i 8740 - Og er rigget op og spiller på et komplet sæt Jamo Concert (Tænker jeg nok er den eneste i landet der har det komplet) ![]() ![]() |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Martin Sjøstrand ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 533 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har nu da et fuldt sæt 5.1 Jamo Concert også
![]() |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Skulle nok have haft skrevet det er sættet fra 1990 af ca, det var den berømte Concert 11 de lavede, der er bare ikke mange der har det sæt komplet :)
Har smidt et billede af det så :), har aldrig set eller hørt om nogen der har det komplet, Front og centeren er der solgt en hel del af, men lige det sidste. ja aldrig :D ![]() Redigeret af Benjamin7 - 01-April-2017 kl. 15:06 |
|
Hilsen
|
![]() |
|
Martin Sjøstrand ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 533 |
Jeg havde samme sæt i kirsebær, fra cirka 1999-2005
Så har jeg været uden surround indtil 2015, hvor jeg igen investerede i Jamo 5.1, det er så bare deres nye Concert serie i hvid (nu hedder den vel bare C) Jeg forstår ikke der ikke er flere der her det, det gamle spillede fantastisk, og det synes jeg også det nye gør ![]() |
|
![]() |
|
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
Jeg har Concert 11, og Concert 8, Concert Center, og 2 stk D8SUB, men mangler surroundhøjttalerne (her bruger jeg de dipole fra THX One sættet).
![]() Har dog ikke fået taget D8SUB i brug endnu, da min D6SUB spiller rigtig godt. Det er sat til en Integra DRT80.3, så vores setup er vist ikke så forskelligt. ![]() Mvh Michael
|
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
![]() |
|
Maggerholm, Nu kunne jeg jo lidt af frækhed høre dig af om du så kunne finde på evt og sælge den ene sub fra eller låne den ud mod betalning (D8Sub) :D, af den simple oversag jeg sagtens kunne bruge lidt mere bund, har som sagt en del jeg skal spille op :) indtil jeg enten selv finde en mere eller udskifter bunden med nået kraftigere :)
|
|
Hilsen
|
![]() |
|
Tsunde ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
Hvad skal forstærkeren koste (eller sættet, hvis du helst vil sælge samlet).
|
|
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
Priser?
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |