|
Hvilken billig Surround forstærker ?!? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SaikoManSP ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-April-2017 kl. 11:51 |
Da min nuværende forstærker Marantz 1501, er ved at stå af. Med en masse klik/skrat lyde i DTS mode. Vælger jeg nu at skifte til en anden. Da jeg købte den for 6-7 år siden. Var det den billigeste forstærker. 2300,- tror jeg. Og har været ganske tilfreds med den. Har kunne det jeg ville have den skulle. Og havde den ikke drillet nu, havde jeg beholdt den i mange år endnu.
Har ikke brug for noget, fremtids noget. Har et plasma tv. Og udvider ikke mere end 5.1. Så hvilken Surround billig forstærker ?? Den jeg selv har fundet er følgende... DENON - AVR-X520BT 1800,- https://www.hifiklubben.dk/tv-og-hjemmebiograf/hjemmebioreceiver/denon-avr-x520bt-surround-receiver/
Redigeret af SaikoManSP - 01-April-2017 kl. 11:54 |
|
![]() |
|
SaikoManSP ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Købte denne DENON - AVR-X520BT 1800,-
|
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Køb brugt, og mærk for billige penge hvad lidt dyre grej kan tilbyde.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |