|
S: Jacob Jensen Electronic Parking Disc II |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-April-2017 kl. 11:22 |
Sælger denne helt ny elektronisk parkeringsskive fra Jacob Jensen. Fik den som julegave men fik en mandags model som fejlede efter et par måneder. Da jeg ikke kunne vente med at bytte, købte jeg en ny og har i mellem tiden fået byttet den defekte. Den er købt hos av-cables.dk, stadig i ubrudt emballage med kvittering og 2 års garanti. Sælges for 450 kr. - kan afhentes i Brøndby. |
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen der kan bruge sådan en?
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Tror ikke der er så mange der mangler den til deres hjemmebiograf ;)
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7256 |
Og man får tit en elektronisk p Skive med ved bilkøb.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Køb den køb den køb den
Min ParkOne sidder bare i ruden og gør arbejdet med at huske at stille ankomst tidspunkt. Og den har selv stillet om til sommertid. Så skal bare skifte batteri hvert 3.år. Redigeret af Kampus - 04-April-2017 kl. 09:44 |
|
![]() |
|
Der sidder også 2 store knapcelle batterier i den så der burde være nok saft til nogle år.
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Hvis det er denne her, kan det være prisen skal justeres lidt for at få den solgt.
|
|
![]() |
|
Måske skulle du huske at skrive at det kræver medlemskab for at opnå prisen. Den pris jeg tilbyder er under den normale pris uanset hvor den vare købes lige nu, check evt. pricerunner. Gør man sig lidt umage ved at kigge forskellige steder så tror jeg heller ikke nogen kan synes prisen er uretfærdig - måske lige bortset fra dig .
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Jeg mener skam ikke en pris kan være uretfærdig - det er jo blot spørgsmål om udbud og efterspørgsel. Held og lykke med salget.
|
|
![]() |
|
aeblemanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-September-2015 Status: Offline Point: 96 |
Man kan også snuppe en park one til 199 i Aldi, vil derfor byde 300 for din.
|
|
![]() |
|
Du kan få den for 400. |
|
![]() |
|
Drunken ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-April-2017 Status: Offline Point: 1 |
AV Cables har den til 469kr fra ny ;)
300kr virker fint. Byder også 300kr - hvis anden køber hopper fra. Mvh Drunken :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |