|
DVDFab Movie Server |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-April-2017 kl. 18:07 |
Hejsa,
Hvad siger i til denne -> http://www.dvdfab.cn/movie-server.htm?ad=newsletter170418 Syntes den ser fint ud. Hvad syntes i ? Mvh. Torben |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Nvidia Shield virker stadig som et bedre produkt
|
|
![]() |
|
Prasmus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 538 |
Jeg havde i tankerne at spørge om det samme, men Torben nåede det før mig :-) Jeg overvejer også et køb, så tak for de kommentar der allerede er kommet, jeg håber der kommer flere. Kan Nvidia Shield afspille DVD og Blu-ray ISO'er med menuer som dem man ser når man benytter disken i en afspiller ? Og klare 3D film ? Jeg sætter ikke spørgsmålstegn ved om Nvidia Shield kan være et bedre produkt for rigtig mange, men det er jo som altid alt efter ens behov. Jeg har før kikket lidt på Nvidia Shield men kom frem til der netop var problemer med ovenstående - vistnok det med menuerne (det er længe siden). Som jeg forstår DVDFab's reklame for deres afspiller, så skulle den netop kunne ovenstående og føler mig derfor fristet.
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
Kodi/spmc. Skulle kunne det. Kodi kan det på PC. Så kan ikke se hvorfor at den og spmc ikke skulle det på en shield
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Begge er Android produkter. Det handler ikke om afspilleren men om den software/app der benyttes. Det er softwaren der afgør, om du kan vise menuer.
|
|
![]() |
|
Bitnissen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
3D er ikke noget problem for Kodi på Raspberry Pi eller ShieldTV
Raspberry Pi og ShieldTV opdateres regelmæssigt, Shield har længe kørt Android 7. OSMC opdateres ca. månedligt Raspberry Pi eller ShieldTV har begge HDMI-CEC, så de kan styres med din alm. TV-fjernbetjening Raspberry Pi kan desværre ikke h265 eller 4K |
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
Hejsa,
Så en NUC med SPMC er en bedre løsning ? Vil helst bare have en løsning som virker efter den er pakket ud og hvor man ikke skal "pille" ved hele tiden. Selvfølgen kan jeg sagtens klare at installere OS og SPMC på en PC. Men skal der ikke laves div. indstillinger og installeres div. add on efterfølgende for at afspille ISO filer og afspille MKV-filer ? Alt det med at henter undertekst filer magter jeg ikke. Mvh. Torben |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
Openelec på en PI 3 eller på en gammel pc, så behøver du ikke pille hele tiden, mkv og undertekster er ingen sag.En NUC er overkill efter min mening, hvis du ikke skal bruge 4K.
Redigeret af Benu - 22-April-2017 kl. 18:11 |
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Det virker som om ati glemmer at salgs punktet på denne enhed er brugen som Media server, Media afspilning er noget man får med, men denne er tænkt som serveren i dit netværk.
|
|
.....
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |