|
Game of Thrones |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-April-2017 kl. 01:10 |
|
I årevis har familie, venner og bekendte kigget chokeret på mig, når jeg fortalte dem, at jeg aldrig havde set Game of Thrones.
Der er imidlertidig en rigtig god årsag til, at jeg har ventet ... ![]() ![]() ![]() Fra og med sæson 5 kommer BD-udgaven med Dolby Atmos, inkl. en Atmos-trailer ![]() Jeg har vist aldrig været tættere på at kunne overbevise kæresten om at tage springet fra 7.1 til Atmos end nu ![]() |
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
![]() |
||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg er lige gået igang med den igen for anden gang. Så tænker at der er en chance for der er kommet et sæt atmos op når jeg når sæson 5:). Glæd dig. Jeg syntes den er episk
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|
Alle de sæsoner, som er udgivet, kan købes med Atmos lyd.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
|
Ja glæd dig. Det er en fantastisk serie og bøgerne er også fænomenale.
Personligt er jeg bekymret for at de sidste 2 bøger aldrig bliver udgivet da George R R Martin bruger en del tid på serien og så ligner han et heartattack waiting to happen :-(
|
||
.
|
||
![]() |
||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
|
Haha ja det har jeg også tænkt - eller det er i virkeligheden ikke sjovt, men jeg har tænkt det samme.
|
||
![]() |
||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|
Okay? Er der evt. tale om UHD-BD, da? For vi har købt sæson 1-5 på BD indenfor den sidste måned, og da er det kun fra og med sæson 5, som har Atmos. |
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
|
Du har blot købt de forkerte udgivelser.
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|
Nope. Blu-Ray. Disse har alle. Eller Redigeret af Flemming Larsen - 25-April-2017 kl. 13:36 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |