|
Panserglas til Galaxy S7 Edge |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Aless ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Maj-2017 kl. 14:22 |
Jeg har en Samsung Galaxy S7 Edge, hvor jeg har haft panserglas på, som har dækket det hele - inkl. edge-delen/den buede kant. Nu er der bare sket det, at jeg tabte mobilen, og panserglasset har lidt skade (heldigt nok det ikke var telefonen!). Så jeg skal have købt et nyt panserglas. Så derfor:
Jeg vil høre, om nogen har noget erfaring omkring dette - med det panserglas jeg havde, mindskes touch-følsomheden betydeligt, hvad jeg er pænt træt af. Så er der nogen der kender til et mærke, som dækker hele edge mobilen og som ikke påvirker touch-følsomheden alt for meget..?? Det panserglas jeg havde var følgende: AMORUS. ( http://www.itlagersalg.dk/shop/amorus-panserglas-fuld-4375p.html ) På forhånd tak :-)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har gode erfaringer m.h.t. beskyttelsesglas, med netop det "originale" PanzerGlass:
http://www.mytrendyphone.dk/shop/samsung-galaxy-s7-187449p.html M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 07-Maj-2017 kl. 18:15 |
|
![]() |
|
Aless ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
Fedt! Tak :-) Jeg har også kigget på den (den er alligevel halv-dyr!). Men måske det værd, hvis det så holder. Hvordan er din erfaring med touch-følsomheden? Hvor meget synes du, at den forringes med panserglasset?
|
|
![]() |
|
LeChuck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-April-2011 Status: Offline Point: 174 |
Nu er det godt nok en S6 EDGE jeg har, men med det "originale" Panserglas oplever jeg ingen forringelse af touch.
Redigeret af LeChuck - 08-Maj-2017 kl. 16:06 |
|
![]() |
|
Tak! Hmm...det er sgu svært at navigere rundt i. PanzerGlass er dyrt men ser også ud til at have dårlige anmeldelser rundt omkring..!! Det her er mere besværligt end hvad jeg lige troede, må jeg sige!
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |