|
Hvor finder man film til fornuftig pris? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1111 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Juli-2017 kl. 23:11 |
Vil høre om der er nogen som kan give mig et par gode råd med på vejen til hvordan jeg nemmest og billigst kan få de gode film ind i husalteret. Syntes at udvalget i min lille tvpakke er højtråbende kedeligt og vil nu gå ind i jagten på en film udbyder. Så hvis der er nogen som vil give mig et par gode råd med på vejen om hvor jeg finder en god udbyder og til en rimelig pris, vil jeg blive glad. Er faktisk lidt på dybt vand når det gælder det med film udbydere. Har bare den lille tvpakke og ingen fastnet forbindelse til internettet. Tænker at det vel bliver noget med at få noget netforbindelse og hvor hurtigt skal det så være? Jeg vil lige sige, at serier har ingen interesse, for mig drejer det sig om at finde et sted hvor jeg kan vælge imellem gode film af ny/nyere dato....så hvis der er nogen som kan give mig lidt vejledning/hjælp i den retning, vil jeg tage imod det med glæde
![]() |
|
![]() |
|
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 550 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
For kabeltv og fibernet vil den mindste mulige hastighed sikkert være rigeligt. ![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1111 |
Hej Jørgen, vi har Yousee her i vores område..
Mvh Frank |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
![]() Går ud fra du mener kabeltv, så mest oplagte er vel at få internet forbindelse den vej. ![]() Der er der så også mulighed for filmleje. Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |