|
DK4 - Samsung Smart-TV |
Besvar |
Forfatter | |
mlun
Bruger Oprettet: 04-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Juli-2017 kl. 08:10 |
Findes der en app som kan vise DK4 på en nyere Samsung? Jeg har et løst DK4 abo, så får ikke signalet igennem Yousee el.lign. Alternativt skal jeg afspille på PC og så overføre til Smart-TV'et hvilket jo er noget bøvl.
Nogen som ved om / hvordan man kan optage DK4? Som nævnt er det et standalone abo.
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ville nok være smart, at fortælle, HVOR du har oprettet DK4-abonnementet? Boxer-TV., eller andre udbydere... Blot, så andre brugere bedre kan give råd.
|
|
mlun
Funktioner
Tak(0)
|
Hos dk4-direkte - jeg har ikke kabel eller luft (Boxer) eller anden form for abo hvor man får en stak kanaler i en pakke.
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
Funktioner
Tak(1)
|
Kan du ikke gå ind i TVets browser og finde kanalen, nøjagtig som på en PC?
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
Funktioner
Tak(1)
|
De skriver:
"dk4.tv understøtter alle standardversioner af iPad, iPhone og iPod Touch med Apple iOS 5.0 eller nyere." Du bør således kunne sende DK4 trådløst over på tv-skærmen vha. Airplay på Apple TV-boksen (hvis du har Apple-udstyr). De ser ikke ud til at understøtte Chromecast. Hvis det skal ske på dit Samsung Smart TV så skal du nok have fat en en eller anden form for skærmspejlingsdongle. Det tror jeg dog ikke er vejen frem for dig. Mig bekendt har DK4 ikke apps til diverse tv-styresystemer.
Redigeret af Rasmus Larsen - 18-Juli-2017 kl. 09:48 |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
mlun
Funktioner
Tak(0)
|
Selvfølgelig - du har ret. Jeg havde helt glemt at der nok er en browser i TV'et
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |