|
Streaming højtaler - Hvad skal jeg spare op til |
Besvar |
Forfatter | |
Silentbob
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-August-2017 kl. 12:30 |
For et godt stykke tid siden, droppede jeg mit stereo setup og anskaffede mig en Beoplay A2. Den er jeg ganske godt tilfreds med. Men jeg kunne godt tænke mig en trådløs højtaler med lidt bedre lyd kvalitet og lidt mere kraft.
Den behøver ikke at køre på batteri. Den skal blot ikke være større end at den kan flyttes rundt i hjemmet og ud på terrassen. Jeg overvejede Beoplay M5, men den får ikke helt så gode reviews som jeg havde håbet på. Max pris er omkring de 5000 kr. Så hvad skal jeg spare om til?
Redigeret af Silentbob - 10-August-2017 kl. 12:32 |
|
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med Dynaudio Xeo 2. Koster 10k for et par, og ved ikke om de sælges enkeltvis. Men lyden fåes ikke bedre i den str.
|
|
Silentbob
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for forslaget. Dem vil jeg kigge på.
|
|
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
|
frugtkompot
Guld medlem Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du overvejet aktive studiehøjtalere tilkoblet noget Sonos, Bluesound eller lignende? Et sæt JBL LSR305 koster fx ca. 2000 kr., så har du endnu 3000 kr. at bruge på "det trådløse".
|
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
michael.hojgaard
Junior bruger Oprettet: 08-September-2014 Status: Offline Point: 47 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med en Beoplay A6? Den kan også flyttes rundt (håndtag bagpå) og den kan det samme som M5: cast, airplay, Bluetooth, spotify connect osv..
|
|
MJH
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |