|
Hvordan forbinder jeg NAD D3020 og B&W ASW610 |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
maha
Junior bruger Oprettet: 08-August-2017 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 26 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-August-2017 kl. 08:31 |
|
Hejsa
har søgt rundt, men har ikke kunne finde svar - så håber ikke at jeg spørger om noget som er blevet spurgt om tusinde gange før :) Jeg har et par Dali Zensor 3 sat til en NAD D3020, hvilket fungere super. Jeg manglede dog lidt bas, så nu har jeg fået fat i en brugt B&W ASW610. Hvordan forbinder jeg bedst subben til forstærkeren? Subben har L og R line (RCA-stik), og forstærkeren har bare hvad der ligner en 3,5 mm jack udgang til subwoofer. Jeg har allerede et subwooferkabel med ét RCA-stik i begge ender. Er vi ude i noget med en y-splitter til subben, og så en RCA-jack-adapter til forstærkeren? |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Et kabel i indgang L på Sub er tilstrækkeligt. Og den lillebitte forstærker har kun et jackstik til Sub udgang, så du er ude i en adapter, eller selv lodde et stik på.
|
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er ikke til at se om den Minijack er Mono eller Stereo, men umiddelbart vil jeg tro et lydkort kabel er hvad der skal bruges. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
maha
Funktioner
Tak(0)
|
|
Okay, tak! Bare af interesse - hvorfor er et kabel kun i indgang L nok?
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sub signal er i mono
Jeg har selv forbundet mit med et Y- kabel, men er blevet tudet ørerne fulde med at det ikke er nødvendigt. Det skulle give 2 db mere vol på Sub, som så bliver dæmpet tilsvarende ved mic kalibrering på reciever. Redigeret af Kampus - 15-August-2017 kl. 09:46 |
||
maha
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hmm, lydkort kabel?? Kan du lige smide et link til hvad du mener?
|
||
maha
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor er der så en L og R line i subben? Igen - bare interesse
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har tilføjet mere i tidligere besked |
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
De er her i diverse længder og kvalitet. http://www.av-connection.dk/?ML=935 |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
http://www.av-connection.dk/?ML=935
Linkservice |
||
maha
Funktioner
Tak(0)
|
|
Super! tak!
Tror bare jeg kører med det kabel jeg har, og sætter den til L line i subben, og så tilføjer en rca-jack adapter så den kan gå i forstærkeren. :) Virker til at være den nemmeste løsning, når jeg har et sub-kabel
Redigeret af maha - 15-August-2017 kl. 09:53 |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja der var også en adapter til under en 10'er ved AV-Connection, så det er da let
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |