|
Problemer med lyden i TV Apps. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MortenLaursen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2017 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-September-2017 kl. 08:24 |
Godmorgen
Jeg er ny her, så beklager hvis jeg har lagt emnet forkert ^^ Men jeg har nogle trælse problemer med mit tv og lyden i hjemmet. Det drejer sig konkret omkring Viaplay app`en. Når lyden skulle komme kommer der istedet nogle lave krads lyde i højtalerene. Lukker jeg for Viaplay og går ind i Netflix, hænger problemet ved. Men går jeg ind i Netflix som det første, kommer lyden fint frem der. Og det samme gælder Plex også. TV: Samsung UE50F6275SB Lyd: SONOS playbar, Sub & 2 Play1. Lyden er forbundet med HDMI Arc Jeg har selv forsøgt mig at gendanne tv`et, og geninstallere alle Apps.... Men det hjælper mig desværre ikke rigtigt.. Jeg kan ikke blive enig med mig selv om det kom efter sidste SONOS opdatering. For det er ved at have stået op i noget tid nu. Både TV & højtalere burde være opdateret til alt det nyeste.
Håber nogen kan hjælpe mig og ungerne ![]() ![]() Mvh Morten. Redigeret af MortenLaursen - 29-September-2017 kl. 08:30 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |