|
Apple Watch og ny telefon? |
Besvar |
Forfatter | |
ladiesman217
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-Oktober-2017 kl. 00:06 |
Hey!
Hvis jeg køber et Apple Watch Series 3 nu (jeg har aldrig haft et før) og jeg så får ny iPhone til november/december, skal man så sætte ens ur op igen til en ny telefon, eller hvordan fungerer det? Måske skal man sætte den nye telefon op til uret igen? Eller hvordan? Need info
|
|
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor mange forsøg har du brugt på Google? Det her var hit nr. 1 på "pair apple watch with new iphone":
https://support.apple.com/da-dk/HT205189 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Gump
Super bruger Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan godt lide at første skridt i processen er at opdatere ens gamle iPhone til nyeste iOS version inden man kan flytte uret over til den nye iPhone.
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er nok for at sikre, at indstillingerne matcher. De antager nok, at den nye iPhone er frisk fra kassen, så den kører seneste version af iOS.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
ladiesman217
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ingen forsøg, og jeg forstår ikke hvad det er du skriver mellem "..." men tak for dit link. Jeg kan så forstå, at man godt kan skifte ur mellem telefoner, uden problemer? Eller? Også selvom man evt. ikke har de samme apps installeret på den nye telefon?
|
|
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
apps er noget der bliver styret fra skyen, når du først har købt dem en gang så har du efterfølgende adgang til dem på dine enheder, også når du skifter. - du skal "blot" hente dem igen. De bliver angivet med en lille sky og pil ned.
En anden gang - prøv da bare at brug google først. Det kunne være du lærte noget af det.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |