|
3 tunere |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
cljeppe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-April-2013 Status: Offline Point: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2017 kl. 16:07 |
Hej,
vil gerne høre, om der findes en efterfølger for DMR-BCT950 - jeg skal på markedet, men ønsker ikke at betale for forbedret billedkvalitet, - derimod er 3 tunere et stort ønske. - BCT950 forekommer at være udsolgt, også i det tyske marked, som jeg eller havde lidt forhåbninger til. M. v. h. Carsten |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5342 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Hej Jørgen,
Tak for læsestof - kan godt få een til at overveje at blive i det danske og opnå sikrere valgmuligheder blandt twintuner-udgaver. Mange hilsener, Carsten. |
|
![]() |
|
C. Johansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
Den recorder, du søger, er DMR-UBC90:
http://www.panasonic.com/de/consumer/home-entertainment/blu-ray-set-top-box/recorder/dmr-ubc90.html DMR-BCT950 passer ikke til danske kabelnet, da tuneren er blevet begrænset til at modtage kanalerne i VHFIII og UHF. Det problem er der ikke med DMR-UBC90. Her dækker tuneren også kabelkanalerne. |
|
![]() |
|
Hej C. Johansen,
det ligner meget det ønskede. Hvad med 80'eren med samme bogstaver, hvis 1tb er rigeligt, og hvis man også er lidt nærig? m.v.h. Carsten. |
|
![]() |
|
C. Johansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
Ja, men 80'eren er ikke med tripple tuner.
|
|
![]() |
|
øv - 80'eren i glemmebogen - 9o'eren eller en billigere med twin-tuner, - bct-84.
|
|
![]() |
|
Hvis du vælger 90'eren fra Tyskland, fungerer det fint at købe gennem den tyske Amazon. Dagsprisen på maskinen er lidt under 800 €. Held og lykke med dit valg.
|
|
![]() |
|
kimols ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1485 |
Overvejer at købe ubc90 fra Amazon .de. Er der problemer af nogen art ved at bruge den her i Danmark, når det er en tysk model ?? Tysk manual ?? Eller andet?
|
|
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
|
![]() |
|
Der medfølger kun tysk manual i papirudgave, men betjeningen er jo meget lig den, du kender fra Bct83. Menu sproget kan vælges til engelsk.
Om der kan være problemer af nogen art ved at bruge den tyske model i Danmark? Det kan jeg ikke svare på. Jeg ved fx ingenting om, hvordan den virker med DVB-T/T2 tuneren. Jeg kan fortælle, at der ikke har været problemer med at bruge den på You-See's net med ukodede kanaler, og jeg har ingen grund til at tro, den ikke vil fungere med de kodede også. Men at svare blankt nej til, at der kan opstå et eller andet problem, kan jeg selvfølgelig ikke. |
|
![]() |
|
kimols ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1485 |
Ok. Tak for svar. 👍
|
|
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
|
![]() |
|
USB 90 bestilt, men dog fra DK ("forsigtig-per").
Mange tak for diverse vejledninger. Carsten. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |