recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tilbud på UHD skiver... sker det aldrig?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tilbud på UHD skiver... sker det aldrig?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tilbud på UHD skiver... sker det aldrig?
    Sendt: 03-November-2017 kl. 11:56
Vi har en bluray  tilbudstråd, som er ganske livlig, fordi, ja, der er tit tilbud på blurays. Jeg synes aldrig jeg ser tilbud på UHD -skiverne?

Bevares, San Andreas har længe ligget til 129.- Smile men derudover syntes jeg aldrig jeg ser løbende tilbud?

Gik der lang tid, før blurays kom på tilbud i sin tid... forstået på den måde, at det er måske normal cyklus det her, at der kommer til at gå noget tid før vi ser det på de nye skiver?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2017 kl. 12:49
Ja, det er normalt at priserne ikke falder med det samme.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2017 kl. 12:56
Eldværgen, som ellers plejede at sælge UHD film til kr. 199 har for de nyeste sat prisen op til kr. 249. Det kan man ligeså godt...

Samtidigt købes der øjensynligt mindre partier hjem, da filmene lynhurtigt bliver udsolgte. Endda så udsolgte, at de tager filmen helt af siden som f.eks. ved den nye Blade Runner UHD.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6251
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2017 kl. 12:58
Elgiganten har sænket prisen til 149 for nogle få film
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Point: 298
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2017 kl. 20:04

Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2017 kl. 20:11
Hvornår er det screenshot taget? Når jeg kigger forbi Coolshop.dk lige nu, så koster de fleste film man kan se på dit screenshot mindst 40 kroner. mere. Faktisk er den typiske pris på kr. 299.

Redigeret af azrael - 03-November-2017 kl. 20:18
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2017 kl. 20:23
T-1000 har premium, som netop giver mindst 40 kroners rabat på alt.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2017 kl. 20:28
Havde måske været på sin plads at nævne det. Og egentlig også at det var Coolshop. Nu var så heldigt, at jeg kunne genkende layoutet... Wink
Til top
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Point: 298
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2017 kl. 20:33
Ja sorry. Det gik lidt hurtigt. Det er rigtig nok CoolShop med premium til 39 kr pr. md. Men det er gratis første måned uden binding
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2017 kl. 20:33
Hvis i er ligeglade med undertekster så er Amazon.de og Amazon.co.uk billige med film.
Flere gode titler til hvad der svarer til 130-150 kr. 

Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2017 kl. 20:39
Mange engelske UHD udgaver har faktisk også dansk tekst. Eksempelvis købte jeg fornylig "Blade Runner 4K Special Edition" (den eneste version der er værd at have) hos Amazon UK til en god pris. Den har danske tekster på UHD og BD versionen af "Final Cut".
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu