|
Samsung 6405 og surround |
Besvar |
Forfatter | |
Snedkerita
Ny bruger Oprettet: 16-Januar-2018 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-Januar-2018 kl. 00:19 |
Hejsa,
Jeg har netop købt mig et Samsung 55MU6405. Tidligere har jeg benyttet Apple TV, som jeg primært har benyttet i forbindelse med Netflix / HBO / Plex. Min receiver er en Marantz SR5004. Den har ikke HDMI, der understøtter ARC (Audio Return Channel), så jeg benytte optisk udgang på TV'et, og ditto i receiveren, til at tage imod lyden. Hvis jeg afspiller film fra Plex eller Netflix via min Apple TV, så har jeg fint fuld surround-udslag på receiveren. Hvis jeg derimod benytter de indbyggede apps af Samsungs egne, så får jeg kun stereo. Apple-TV går i receiveren via HDMI, og endnu et andet HDMI fra receiver til TV. Min Plex-server siger "Direct playback" med DTS. Noget bud på, hvad problemet i mit setup er? Bedste hilsner
Morten |
|
Snedkerita
Ny bruger Oprettet: 16-Januar-2018 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ahh...blot lydindstillinger på TV'et. :-)
/Morten
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |